محمدحسن فروغی فر:سرمایه انسانی نقطه اتکای برنامه‌های بانک است

محمدحسن فروغی فر:سرمایه انسانی نقطه اتکای برنامه‌های بانک است

محمد حسن فروغی فر عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی گفت : بانک کشاورزی به درجه ای از بلوغ و توانایی رسیده است که می‌تواند اهداف متغیر را نشانه بگیرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، فروغی فر که بیست و چهارم فروردین در همایش مدیران این بانک سخن می‌گفت با اعلام مطلب فوق افزود: سالی دشوار اما موفق را پشت سر گذاشتیم و این موفقیت‌ها نتیجه تلاش سرمایه انسانی بانک بود.
وی سرمایه انسانی را نقطه اتکای برنامه‌های بانک دانست و خاطرنشان کرد: رمز موفقیت ها و تحقق برنامه‌های بانک استفاده از ظرفیت‌های سرمایه انسانی است.
فروغی فر در ادامه سخنانش برنامه‌های بانک کشاورزی در حوزه سرمایه انسانی را تشریح کرد و افزود: مدیران بانک می‌توانند نقش سازنده‌ای در تمامی ابعاد زندگی کارکنان ایفا کنند.
عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی توجه بیش از بیش به سرمایه انسانی، شناسایی ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی برای ارتقا و توانمند سازی آن، برنامه‌ریزی برای ارتقای سلامت بهداشت و سلامت روح و روان کارکنان، برنامه آموزش منطبق با نیازها و نیازسنجی انجام شد از همکاران و درجه‌بندی شعب با الگوی جدید را سرفصل‌های مهم اقدامات و برنامه‌های این بانک در سال جاری اعلام کرد.
فروغی فر با تأکید بر سیاست انقباضی بانک مرکزی و رعایت انضباط مالی، برنامه منابع و مصارف بانک کشاورزی در سال جاری را تشریح و خاطرنشان کرد: ادامه سیاست‌های تأمین نقدینگی و پول رسانی ، استفاده از سامانه مدیریت نقدینگی، درآمدزایی از طریق بسترهای موجود و پرهیز از انحراف بودجه‌های اداری و پرسنلی از برنامه‌های مهم و قابل توجه در حوزه مالی به شمار می‌آید.
وی در خاتمه سخنانش در تشریح فعالیت ‌های حوزه بین‌الملل، از انجام تمام فعالیت‌های ارزی این بانک از طریق سامانه مهرگستر تا پایان شهریور ماه خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همکاری واحدهای ذی‌ربط این برنامه هر چه سریع‌تر محقق شود.

قالب دلخواه شما