بازدید دکتر طالبی از مجتمع کشت و صنعت آوین دشت و مجتمع شیر و گوشت رادین در استان قزوین

بازدید دکتر طالبی از مجتمع کشت و صنعت آوین دشت و مجتمع شیر و گوشت رادین در استان قزوین

دکتر محمد طالبی مدیر عامل و رییس هیات مدیره بانک کشاورزی روز پنج شنبه 21 فروردین سال‌جاری از مجتمع کشت و صنعت آوین دشت و مرکز آموزش و مجتمع شیر و گوشت رادین دراستان قزوین بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان قزوین ، دکتر طالبی در بازدید از این طرح ها،وجود استان قزوین را برکت و نعمت بزرگی برای کشور دانست و این استان را تبلور کار معرفی کرد.
رئیس هیت مدیره بانک کشاورزی، در ادامه بر لزوم اجرای الگوهای مدیریتی نوین در واحد های بزرگ و پیشرفته که از تسهیلات این بانک استفاده می کنند تاکید کرد و مجهز شدن این واحد ها را برای ادامه فعالیت ضروری دانست.
وی با اشاره به ظرفیت موجود دامداری کشور و خصوصا استان قزوین، از برنامه آموزشی مدیریت مجتمع کشت وصنعت آوین دشت و مرکز آموزش و مجتمع شیر و گوشت رادین درباره آموزش عملی نیروهای جوان تحصیلکرده در حوزه دامداری با هدف ارتقاء تجربیات آنان در حین کار قدردانی وتشکر کرد.
مدیر عامل بانک کشاورز ی اعتبار تخصیصی صندوق توسعه ملی را فرصت بسیار خوبی برای ارتقاء بخش کشاورزی توصیف و عنوان کرد تلاش‌های زیادی برای آمدن این اعتبار در بودجه صورت گرفت و بانک کشاورزی حداکثر تلاش خود را برای جذب اعتبار اختصاصی صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی به عمل آورد .
در ادامه منوچهر رافعی دهکردی مدیر ستادی بانک دراستان قزوین طی سخنانی به ارائه گزاشی درباره طرح مجتمع کشت و صنعت آوین دشت و مرکز آموزش و مجتمع شیر و گوشت رادین به مدیریت محمد علی دقیقی پرداخت و عملکرد مدیریت شعب بانک در استان قزوین در حوزه های پرداخت تسهیلات ،وصول مطالبات ،تجهیز منابع و ریسک اعتباری طی سال 92 را تشریح کرد.
بر اساس این گزارش مجتمع کشت و صنعت آوین دشت در مساحتی بالغ بر 35هکتار و با 1500راس گاو شیری مولد با حمایت بانک کشاورزی احداث و در حال حاضر روزانه بالغ بر 67تن شیر تولید می کند . همچنین مرکز آموزش و مجتمع شیر و گوشت رادین با ظرفیت اسمی 3000راس گاو شیری به صورت مدرن در مساحتی بالغ بر 50هکتار با حمایت بانک کشاورزی در حال احداث است.

قالب دلخواه شما