برگزاری همایش مدیران بانک کشاورزی

برگزاری همایش مدیران بانک کشاورزی

نخستین همایش مدیران بانک کشاورزی در سال 1393 با حضور دکتر محمد طالبی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این بانک صبح روز یکشنبه بیست و چهارم فروردین ماه در تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،در این مراسم که حشمت الله نظری، مهندس داور ماهی کار و محمد حسن فروغی فر اعضای هیات مدیره، مدیران امور،مشاوران،روسا و کارکنان ادارات مرکزی، مدیران عامل موسسات تابعه و همچنین مدیران شعب این بانک در استان ها نیز حضور داشتند، دکتر طالبی طی سخنانی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «سال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» و محورهای اقتصاد مقاومتی، راهبردها و سیاست های کلان بانک در سال جاری را بیان کرد.
در ادامه، حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در سخنان خود خط مشی و برنامه های این بانک در سال جاری را تشریح کرد. مهندس داور ماهی کار دیگر عضو هیئت مدیره به بیان برنامه های سال 93 حوزه های نظارت و بازرسی،حقوقی و پشتیبانی پرداخت.
بر اساس این گزارش محمد حسن فروغی فر دیگرعضو هیئت مدیره بانک نیز طی سخنانی برنامه ها و سیاست های مربوط به حوزه های سرمایه انسانی،مالی و بین الملل همچنین سامانه های الکترونیکی را تبیین کرد.
این گزارش می افزاید،همایش مدیران بانک کشاورزی با ارائه مطالب و رئوس برنامه های سال جاری حوزه ها توسط مدیران امور، تشکیل جلسه پرسش و پاسخ و جمع بندی مباحث به کار خود پایان داد.

قالب دلخواه شما