رشد پرداخت الکترونیکی اقساط در بانک کشاورزی

رشد پرداخت الکترونیکی اقساط در بانک کشاورزی

در اسفندماه سال 92 مشتریان بانک کشاورزی بیش از 254 هزار قسط تسهیلات خود را از طریق درگاه های الکترونیکی پرداخت کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، آمار های پرداخت اقساط تسهیلات نشان دهنده آن است که از مجموع یک میلیون و 276 هزارو163 قسط دریافتی از مشتریان در اسفندماه سال گذشته، تعداد 254 هزارو 556 فقره آن(معادل 19درصد کل تسهیلات) از طریق درگاه های الکترونیکی پرداخت شده است.
بنابر اطلاعات موجود، شعبه مرکزی و مدیریت های شعب بانک کشاورزی در استان های خوزستان، کرمانشاه، تهران و قزوین بالاترین عملکرد را در این زمینه به خود اختصاص داده اند.
بر اساس این گزارش بانک کشاورزی با استفاده از فناوری های نوین بانکداری الکترونیک،ابزارهای متعددی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا در کمترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت به طور شبانه روزی نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند.
این درحالی است که علاوه بر روش های حضوری شامل مراجعه به شعب ،دستگاه های خودپرداز و کیوسک بانک های این بانک، روش های غیر حضوری پرداخت تسهیلات نیز با هدف جلوگیری از اتلاف وقت در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
این گزارش می افزاید پرداخت غیر حضوری از طریق سامانه های اینترنت بانک و همراه بانک کشاورزی همچنین خدمت جدید دستور پرداخت امکانپذیر شده است و مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به شعب این بانک و تکمیل قراردادهای مربوطه از این خدمات بهره مند شوند.

قالب دلخواه شما