برگزاری همایش سراسری بسیجیان بانک درمشهدمقدس

برگزاری همایش سراسری بسیجیان بانک درمشهدمقدس

سومین همایش سراسری بسیجیان بانک کشاورزی همزمان با پنجم آذرماه و مصادف با سالروز صدور پیام تاریخی حضرت امام (ره) مبنی برتشکیل بسیج20 میلیونی باحضور قریب به 200 نفر از فرماندهان و اعضای پایگاه های مقاومت بسیج بانک سراسر کشور درمشهد مقدس برگزار شد.
دراین همایش که ماهیکار عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران و معاونان ادارات مرکزی و ستادی بانک دراستان ها وکلیه بسیجیان بانک حضور داشتند، ابتدا بصیرت مدیرستادی استان خراسان رضوی با گرامیداشت هفته بسیج ضمن ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد استان ، بسیج را شجره طیبه ای خواند که در طول عمر مبارک انقلاب رشد یافت و اکنون به اوج بالندگی خود رسیده است. وی فرهنگ بسیجی را فرهنگی منبعث ومبتنی براسلام ناب محمدی دانست که طی دوران دفاع مقدس و پس از آن با حضور در عرصه های مختلف نقش حیاتی خود در دفاع از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب را به منصه ظهور رساند.
درادامه سرداراحمدی فرمانده سپاه خراسان رضوی با تبریک سالروز تشکیل بسیج و تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) بسیج را از برکات مبارک رهبری داهیانه حضرت امام (ره) دانست و گفت: پس از 32 سال ازآن فرمایش گرانبار دستاوردهای این تشکل و فرهنگ ، خارج از شمار است و درهمه عرصه ها برکات آن متبلور است.
مهندس ماهیکار عضو هیات مدیره بانک نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج ویاد وخاطره شهدای انقلاب ، ابتدا کسب مقام نخست مسابقات فرهنگی –ورزشی ایثارگران وبسیجیان شبکه بانکی توسط بانک کشاورزی را تبریک گفت وسومین همایش سراسری بسیجیان رااز همایش های برگزار شده متمایز دانست وبا اشاره به حضور جمعی از مدیران ادارات مرکزی وستادی بانک در استان ها وهمچنین خواهران بسیجی این موضوع را منبعث از نگاه خاص بانک به این تشکل دانست .
وی با بیان اینکه تعداد زیادی از پستهای ماده 17 بانک در اختیار همکارانی است که مفتخر به بسیجی بودن هستند آرمان فرهنگ بسیجی رادرعرصه کار عملگرا دانست که در وجود کلیه همکاران بسیجی متبلور است.عضو هیات مدیره بانک با اشاره به اینکه بسیج اکنون به عنوان یک الگو برای خیزش های اسلامی سایر کشورها مطرح است ، مقاومت حزب الله لبنان و قیام مردم فلسطین را الهام گرفته از شجاعت و پایداری بسیج دانست .
در پایان مراسم رضایی پور فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بانک ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم و همچنین شرکت‌کنندگان در همایش، نقش و وظایف بسیج در شرایط فعلی خصوصاً در پیروی از ولایت فقیه با الهام گرفتن از الگوی مورد تاکید امیرمومنان امام علی(ع)مبنی بر آراسته شدن به لباس تقوا، کار مستمر و تلاش مضاعف و مایه افتخار ولایت فقیه بودن را به نحوه مطلوب ایفا نمایند تا در آینده همانند توابین و بعد از عاشورای 63 نادم و شرمنده نباشد .

قالب دلخواه شما