برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان

  برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان
برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان

آیین تکریم ومعارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان روز سه شنبه 30 تیرماه 94 با حضور حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک در تالار همایش های مدیریت بانک کشاورزی استان برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان لرستان ، در این مراسم  که با حضور مهندس غضنفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، مدیران بانک های دولتی وخصوصی و شماری ازمدیران سازمان های استان و کارکنان بانک کشاورزی برگزار شد ، حشمت اله نظری عضو هیات مدیره بانک کشاورزی با اشاره به توانمندی های کشاورزی واقتصادی استان لرستان گفت : مسئولیت همکاران بانک کشاورزی در شناسایی و استفاده از فرصت های سرمایه گذاری و کار آفرینی در استان لرستان بسیار سنگین است .

وی افزود : استان لرستان در شمار استان های برخوردار کشور است و باید سرمایه گذاری بیشتری برای بهره برداری از قابلیت های این استان انجام شود .

بر اساس این گزارش حشمت الله نظری از تلاش های حجت اله گودینی ، مدیر پیشین بانک کشاورزی استان لرستان قدردانی کرد و  با حکم دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، مجید یوسفی را به سمت مدیر جدید شعب بانک کشاورزی در استان لرستان منصوب کرد.

مجید یوسفی مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان لرستان در این مراسم بر تعامل و همفکری درون و برون سازمانی برای تحقق اهداف و مسولیت های بانک تاکید کرد و جایگاه بانک کشاورزی را در تامین منابع مورد نیاز بخش کشاورزی و افزایش رضایت مندی اجتماعی  یادآور شد.

این گزارش می افزاید حجت اله گودینی ، مدیر پیشین بانک کشاورزی استان لرستان طی سخنانی خدمت در بانک کشاورزی را بزرگترین افتخار خود برشمرد و ارتباط نزدیک با مردم و تولیدکنندگان بخش کشاورزی را فرصتی گرانبها دانست. وی همچنین از همکاری و همدلی کارکنان بانک کشاورزی در دوران کاری خود در استان لرستان سپاسگزاری کرد.

شایان ذکر است مجید یوسفی ، مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان لرستان پیش از این در سمت معاون اعتباری و خدمات بیمه ای در مدیریت های  بانک کشاورزی استان های یزد و چهار محال و بختیاری خدمت کرده است. 

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما