برگزاری هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی

برگزاری هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی

هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی بانک کشاورزی با هدف تبیین برنامه ها و همفکری درباره این برنامه ها، صبح روز دوشنبه پنجم اسفند در تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این همایش یک روزه بهمن دولت آبادی مدیر امور حوزه مدیریت، منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی،مرتضی مهدویان مشاور مدیرعامل، رئیس،معاونان و کارشناسان روابط عمومی این بانک حضور داشتند.
بر اساس این گزارش؛ منوچهر حیاتی طی سخنانی به نقش وجایگاه سرمایه انسانی در بهره وری سازمان ها اشاره کرد و بانک کشاورزی را جزو سازمان هایی دانست که از نظر شاخص های بهره وری در جایگاه مناسبی قرار دارد.
وی با اشاره به کارکردهای حوزه روابط عمومی و وجود برخی مسائل شغلی کارشناسان روابط عمومی استان ها خاطر نشان کرد: با هدف ارائه راهکار های مناسب، این مسائل از سوی واحدهای مربوطه بررسی و برابر ضوابط و مقررات بانک نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.
این گزارش می افزاید؛ خسرو صادقزاده رئیس اداره کل روابط عمومی نیز طی سخنانی ضمن ارائه گزارش عملکرد 11 ماهه این اداره کل به بیان اولویت های کاری این حوزه در سال آتی پرداخت.
همچنین سخنرانی مرتضی مهدویان مشاور مدیرعامل، تشریح مفاهیم و جایگاه روابط عمومی در سازمان های کنونی توسط دکتر علی اکبر فرهنگی از استادان علوم ارتباطات و بیان دیدگاه ها و نظرات کارشناسان روابط عمومی استان ها درباره بخش های مختلف این حوزه از دیگر برنامه های این هم اندیشی بود.

قالب دلخواه شما