نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی: مردمی ترین بانک، بانک کشاورزی است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی: مردمی ترین بانک، بانک کشاورزی است

دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای پول و اعتبار در دیدار با جمعی از همکاران مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان و روسای شعب منطقه کرمان، بانک کشاورزی را مردمی ترین بانک عنوان کرد. 
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمان، دکتر پور ابراهیمی در بخشی از سخنان خود  ضمن تشکر و قدردانی از دکتر شهیدزاده مدیر عامل بانک عنوان کرد ادبیات حاضر در بانک کشاورزی، ادبیات مردمی است و جایی نیست برویم که نشانی از فعالیت‌های بانک کشاورزی نباشد. وی همچنین به کسب رتبه اول بانک کشاورزی در جذب منابع صندوق توسعه ملی در بین سیستم بانکی استان اشاره و اعلام کرد: بانک کشاورزی استان کرمان موفق به جذب 100 درصدی منابع تخصیصی صندوق توسعه ملی شده است.
در ابتدای این جلسه مهندس جهان نجاتی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بانک در سال 93 پرداخت و با اشاره به ضریب خوداتکایی بانک کشاورزی استان کرمان افزود: بانک کشاورزی از معدود بانک‌هایی است که منابع خود را صرف توسعه استان می کند، لذا شایسته است مجمع نمایندگان و مسئولان استان نیز پیگیر انتقال حساب‌های شرکت‌های بزرگ استانی به بانک کشاورزی استان شوند.  

 

قالب دلخواه شما