برگزاری هم اندیشی برای تهیه صورت های مالی سال 92 بانک کشاورزی

برگزاری هم اندیشی برای تهیه صورت های مالی سال 92 بانک کشاورزی

هم اندیشی مرور استانداردها،یکسان سازی رویه ها و شفافیت اطلاعات برای تهیه صورت های مالی بانک کشاورزی دوازدهم بهمن ماه در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان مازندران، در این همایش دکتر رضا حسینی مدیر امور مالی و پشتیبانی، سعید ربیع پور رئیس اداره کل امور مالی، خدارضا دشتبانی رئیس اداره کل خزانه داری و نظام های پرداخت،قدرت الله عبدالهی رئیس اداره کل بازرسی و حسابرسی،معاونان و کارشناسان برخی از ادارات مرکزی،مدیران و کارشناسان مالی و اداری و پشتیبانی، بازرسی و حسابرسی، معاونان و کارشناسان ارزی مدیریت های شعب این بانک در استان ها حضور داشتند.
بر اساس این گزارش در آغاز همایش دکتر حسینی طی سخنانی وضعیت اقتصاد ایران،وضعیت مالی بانک و همچنین سیاست های و خط مشی های بخش مالی و پشتیبانی بانک کشاورزی را تشریح کرد و راهکارهای پیشنهادی را ارائه داد.
در ادامه سعید ربیع پور رئیس اداره کل امور مالی به عنوان دومین سخنران همایش درباره وضعیت منابع و مصارف بر اساس سرفصل های دفترکل،ریسک اعتباری، وضعیت نقدینگی و مقایسه با عملکرد نظام بانکی و همچنین الگوی جدید منابع و مصارف بانک مطالبی را ارائه کرد.
این گزارش می افزاید تشکیل چهارکارگاه آموزشی با موضوع بدهکاران و بستانکاران، درآمد و هزینه، تسهیلات و مدیریت وجوه اداره شده و بخش ارزی از دیگر برنامه های نخستین روز این همایش بود.
لازم به ذکر است دومین روز همایش صبح روز یک شنبه سیزدهم همین ماه برگزار خواهد شد.

قالب دلخواه شما