مدیر امور سرمایه انسانی:بانوان همکار راهکارهای مناسب پیشنهاد دهند

مدیر امور سرمایه انسانی:بانوان همکار راهکارهای مناسب پیشنهاد دهند

منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی در نخستین نشست نمایندگان امور بانوان بانک کشاورزی رویکردهای جدید این بانک در امور بانوان، تصویر وضعیت کنونی ، چالش ها همچنین انتظارات و چشم انداز آینده را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی وی در تشریح وضعیت سرمایه انسانی به جمعیت 18 درصدی بانوان شاغل در این بانک اشاره کرد و یادآور شد: برنامه های راهبردی بانک همسو با نیازهای مشتری و ارائه خدمات بی نظیر به مشتریان در حال بازنگری و تغییر است از این رو انتظار می رود جمعیت بانوان نیز در دستیابی به این هدف بزرگ ابزارها و راهکارهای مناسب را پیشنهاد دهند.
حیاتی از اجرای طرح آزمایشی ارتقای سلامت جسم و روح با هدف ایجاد تعادل در محیط کار و زندگی در مدیریت های شعب این بانک در استان های زنجان و کرمانشاه خبر داد و گفت: در صورتی که نتایج این طرح قابل تعمیم باشد، در دیگر استان ها نیز اجرا خواهد شد.
مدیر امور سرمایه انسانی بانک کشاورزی با تأکید بر صداقت درکار، احترام و صمیمیت کارکنان برای حفظ و ارتقای هویت این بانک ،تلاش نمایندگان امور بانوان را برای انتقال دیدگاه ها و نظرات همکاران خواستار شد.
بر اساس این گزارش:دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل،محمد حسن فروغی فر عضو هیئت مدیره ،مهدی بصیرت رئیس اداره کل اعتبارات خرد،دکتر ارغوان فرزین معتمد معاون مستقل در امور همکاری های بین الملل و زعفر یاحقی مدیرعامل صندوق رفاه و تأمین آتیه از دیگر سخنرانان این نشست بودند.
این گزارش می افزاید در این نشست یک روزه از تلاش های بهجت علیشیری و فاطمه میرزا ابراهیم تهرانی مشاوران پیشین مدیرعامل بانک در امور بانوان با اهدای لوح قدردانی شد.

قالب دلخواه شما