امضای قرارداد آبیاری تحت فشار فیمابین بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی

امضای قرارداد آبیاری تحت فشار فیمابین بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی

نشست مدیر و معاونان مدیریت خراسان شمالی روز شنبه هفتم آبان‌ماه در محل دفتر مدیریت سازمان جهاد کشاورزی این استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان ،در این نشست دادزری ضمن تبریک انتصاب یاوری به سمت ریاست سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به معرفی بانک و خدمات قابل ارائه به افراد مختلف جامعه پرداخت.
بر اساس این گزارش، دادزری به بیان وضعیت بانک کشاورزی از لحاظ میزان سپرده، وضعیت نیروی انسانی، اعتبارات و وصول مطالبات و انتظارات بانک از سازمان پرداخت و از سازمان جهاد کشاورزی خواست تا با همکاری بیشتر و تلاش مضاعف برای جذب 100 هدفمندی یارانه ها تا 15/8/90 بانک را یاری کنند .
این گزارش می افزاید؛ در این مراسم همچنین زینلیان فرد مدیر گروه اعتبارات و وصول مطالبات به ارائه آمار درباره پرداخت ها و وضعیت مطالبات بانک از کشاورزان پرداخت و مدیران گروه‌های مالی، اداری و پشتیبانی، بانکداری الکترونیک و بازاریابی و بیمه کشاورزی استان نیز به ایراد سخن پرداختند.
لازم به ذکر است این نشست با امضای تفاهم نامه 8٬600٬000٬000 ریالی برای ارائه تسهیلات در بخش کشاورزی با هدف اجرای سیستم آبیاری تحت فشار و قول مساعد همکاری برای جذب اعتبار هدفمندی یارانه ها و سوخت بخش کشاورزی به پایان رسید.

قالب دلخواه شما