سفر مدیرعامل بانک کشاورزی به استان بوشهر

سفر مدیرعامل بانک کشاورزی به  استان بوشهر
سفر مدیرعامل بانک کشاورزی به استان بوشهر

دکترمرتضی شهیدزاده رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر سفر کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان بوشهر ، دکتر شهیدزاده عصر روز سه شنبه 23 دی ماه  در جلسه توسعه و سرمایه گذاران این استان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد  شرکت کرد.
 مدیرعامل بانک کشاورزی صبح روز چهارشنبه 24 دی نیز درهمایش روسای شعب این بانک در استان بوشهر شرکت کرد و ضمن تشریح اولویت‌ها و برنامه‌های کاری بانک کشاورزی گفت:  بانک کشاورزی با استفاده از نیروی انسانی متخصص، توانمند و بهترین امکانات و ظرفیت‌هایی  که در اختیار دارد می‌تواند جایگاه  خود را ارتقا  دهد.
 مدیرعامل بانک کشاورزی یادآور شد: همان‌گونه که بانک ها در عرصه اقتصادی جهان به دلیل پیشرفت‌هایی که جوامع بشری می‌کند می‌توانند بر سبک زندگی مردم مؤثر باشند، بانک کشاورزی هم می تواند بر شیوه زندگی مردم اثرگذار باشد.
 وی با بیان اینکه بانک کشاورزی با راه‌اندازی بانکداری الکترونیک و گسترش آن تا روستاها به عنوان یک بانک برتر و پیشرو در سبک زندگی مردم تأثیرگذار بوده افزود: در حال حاضر نیز باید پیشرو باشیم و بدانیم نیازهای آینده جامعه چیست .
مدیرعامل بانک کشاورزی با تأکید بر هم سویی با سیاست‌های دولت برای کاهش تورم و تأمین منابع تولید تصریح کرد: برای رفع این نیازها باید به کار خود تکیه کنیم و به عنوان خانواده سبز بانک کشاورزی با مدیریت جهادی در این مسیر گام برداریم.
وی به نقش خلاقیت برای  ایجاد تغییرات مثبت و حرکت رو به جلو اشاره کرد و گفت: افتخار ما در بانک کشاورزی تجهیز منابع برای بخش کشاورزی است؛ به گونه ای که 50 درصد از منابعی که به بخش کشاورزی تزریق کردیم توسط شعب شهری جمع آوری شد .
 او یادآور شد: بانک کشاورزی تسهیل‌کننده جریان منابع مالی داخلی و خارجی به  بخش کشاورزی با استفاده از نهاد سازی و شناسایی نیازها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش است.
دکتر شهیدزاده با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانک کشاورزی در حوزه بین‌الملل یاد آور شد: امکان استفاده از این ظرفیت‌ها در استان بوشهر وجود دارد.
 مدیرعامل بانک کشاورزی متذکر شد: برای سرمایه‌گذاری باید مطالعه کرد زیرا سرمایه‌گذاری بدون مطالعه به ویژه در بخش کشاورزی مفهومی ندارد.
 وی با تأکید بر ضرورت استفاده از تکنولوژی در بخش کشاورزی گفت: توسعه گلخانه ها، شیلات ، نخلستان‌ها، صنایع تبدیلی و ... اقدامات ارزشمندی  هستند اما نباید بدون مطالعه و فناوری روز دنیا اجرا شوند.
 مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به ضرورت توجه بیش از پیش به مشتری و تکریم ارباب رجوع  اظهار داشت: ما به دنبال آن هستیم تا سطح رضایت مشتریان را با اجرای برنامه‌های مناسب افزایش دهیم.
دکتر شهیدزاده در خاتمه سخنانش به موضوع ایجاد مرکز مشاوره سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزایش ضریب خود اتکایی بانک را از دیگر ضرورت ها دانست.



قالب دلخواه شما