دکتر طالبی در جمع روسای شعب: صدای روسای شعب،صدای بدنه بانک است

دکتر طالبی در جمع روسای شعب: صدای روسای شعب،صدای بدنه بانک است
کشاورز می گوید: «بانک کشاورزی خانه من است»، چنین مشتریانی وفاداری را با هیچ ابزار بازاریابی نمی توان جذب کرد.
دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در همایش سراسری روسای شعب این بانک همکاران شعب را چشم و چراغ بانک دانست و افزود:بازخوردهای عملکرد عظیم شما در عرصه اقتصاد کشور، همه جا باعث افتخار و سربلندی است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر طالبی که از طریق ویدیو کنفرانس با شرکت کنندگان دومین همایش سراسری روسای شعب این بانک سخن می گفت، با اشاره به ماهیت بانک کشاورزی خاطر نشان کرد: به واسطه عملکرد خوب، صداقت،نجابت ،حسن معاشرت و تخصص کارکنان بانک کشاورزی که به عزیز ترین قشر جامعه یعنی کشاورزان خدمت می کنند  همه جا از این بانک قدردانی می کنند و نگرش مثبتی نسبت به آن وجود دارد.
وی با بیان اینکه این ثروت بزرگ، اندوخته بی نظیری است که به سادگی به دست نیامده ، از تلاش همه روسای شعب که با مسئولیت به موضوعات بانک نگاه می کنند قدردانی کرد.
مدیرعامل بانک کشاورزی در پاسخ به نکات مطرح شده از سوی روسای شعب نکاتی را متذکر شد و گفت: یک دسته  مشکلاتی هستند که راهکارهای آن فراتر از بانک است و نباید وقت زیادی برای آن صرف کرد و راست قامتی بانک کشاورزی در رعایت ضوابط ومقررات نیز نباید نادیده انگاشته شود.
وی ادامه داد: درباره مشکلات که راهکارهای آن ستادی است و هیچ یک از شعب توان و اختیار برطرف کردن آن را ندارند، نیازمند تعیین و دسته بندی مشکلات و برنامه زمان بندی شده ای است که به حوزه های مربوطه داده شود.
دکتر طالبی درباره مشکلاتی که از طریق مدیریت استان ها و شعب قابل حل است با تأکید بر لزوم حرکت جدی برای انجام کارها گفت: در گام اول باید نقش خود را در هر مسأله بدانیم و درگام بعدی مسایلی را که خودمان می توانیم انجام دهیم به حوزه های دیگر موکول نکنیم و با هر راهکار و ابتکاری که می توانیم به حل مسأله بپردازیم.
وی اضافه کرد: صدای روسای شعب ، صدای بدنه بانک است و باید با توجه به بازخورد مسایل مطرح شده در زمانبندی مناسب، راهکارهای مناسبی ارایه و به اداره مرکزی اعلام شود.
مدیرعامل بانک کشاورزی در تشریح دارایی های ارزشمند بانک کشاورزی ، نخستین دارایی را سرمایه انسانی دانست  و خاطر نشان کرد: مدیریت سرمایه انسانی بین روسای شعب توزیع می شود.
دکتر طالبی یکی دیگر از دارایی های بانک کشاورزی را عشق و محبت مشتریان به این بانک دانست و افزود: کشاورز، بانک کشاورزی را خانه خود می داند که با حرفه ای ترین بازاریاب ها با همه ابزار بازاریابی و رسانه ای نمی توان چنین مشتریان وفاداری را جذب کرد.
وی تأکید کرد: بانک کشاورزی باید از این ثروت عظیم یعنی تعداد زیادی کشاورز، بنگاه  اقتصادی و ثروت عظیمی را که در اختیار دارد به خوبی حفاظت کند.
دکتر طالبی قداست و ابهت بانک کشاورزی را به عنوان دارایی دیگر  شایسته محافظت دانست و گفت:دولت برنامه های زیادی را در بخش کشاورزی دارد که ما هر اندازه منطبق بر این برنامه ها حرکت کنیم بیشتر و بهتر می توانیم این قداست و ابهت را مواظبت کنیم.
وی عملکرد کارکنان در پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون را مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به مرحله بعدی برنامه توسعه که قرار است 8 هزار میلیارد ریال پرداخت شود گفت: هرکاری برای تسهیل این امر لازم است انجام دهید.
وی با اشاره به برنامه های مدیریت آب که جزو برنامه های وزارت جهاد کشاورزی است گفت: گلخانه ها از جمله طرح های اساسی هستند که یک طرح 1000 هکتاری در استان کرمان آغاز شده است و ما باید نقش فعال و پیش برنده تری داشته باشیم.
دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع مدیریت زنجیره اشاره کرد و گفت:  مدیریت زنجیره  یکی از نیاز های بخش کشاورزی است و ما باید با هدف تحقق برنامه های این بخش برنامه ریزی لازم را داشته باشیم و شرایط تسهیل کننده را فراهم کنیم.
مدیرعامل بانک کشاورزی در تشریح موضوعات اصلی بانک ، «احیای دارایی ها» در وصول مطالبات را امری مهم ذکر کرد و یادآور شد: هرشعبه با شاخص های موجود باید بررسی دارایی های خود را انجام دهد زیرا  شاخص زنده بودن تعامل بین وام گیرنده و بانک ، اطمینان از بازپرداخت وام است.
مدیرعامل بانک کشاورزی موفقیت رئیس شعبه را در نگهداری و حفظ مشتریان اعتباری دانست و گفت: پایداری منابع در گروی نرفتن مشتری از شعبه ،جذب مشتریان جدید و ارتقای مشتریان فعلی است، ضمن اینکه شعار« مشتریان اعتباری بانک کشاورزی در اولویت هستند» با ارتقای مشتریان فعلی محقق می شود.
دکتر طالبی با تأکید بر لزوم مدیریت نقدینگی اضافه کرد:به رغم سختی ها و شرایط حاکم بر نظام بانکی، ضریب خود اتکایی بانک کشاورزی همواره نسبت به منابع خود افزایش پیدا می کند و با سیستم هایی که طراحی شده حتی در حد شعبه،باید برای مدیریت نقدینگی گام برداریم.
وی همچنین مدیریت درآمد و هزینه را یکی از  شاخص های موفقیت در برنامه های مالی وپشتیبانی دانست که باید مورد توجه روسای شعب قرار بگیرد.
دکتر طالبی، سربلندی بانک کشاورزی را نیازمند حرکت ها و اقدامات مثبت روسای شعب این بانک در جای جای کشور عزیز ایران برشمرد.
بر اساس این گزارش، دومین روز از مرحله دوم همایش سراسری روسای شعب بانک کشاورزی هفدهم مهرماه در بابلسر برگزار شد و علاوه بر سخنرانی دکتر طالبی، مسعود فرقانی رئیس اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری طی سخنانی برنامه ها و مسائل اعتباری این بانک را تشریح کرد.
همچنین ناصر شکوهی رئیس اداره کل برنامه ریزی وتحلیل داده ها به تشریح موضوعات مربوط به انتقال مفاهیم سند راهبردی بانک کشاورزی پرداخت ،فرهاد علیزاده رئیس اداره کل مبارزه با پولشویی مفاهیم مربوط به پولشویی را تبیین کرد و مسائل مربوط به مشتریان اعتباری و وضعیت منابع آبی کشور از سوی محمد حسین مریخی رئیس اداره کل مشتریان اعتباری و ابراهیم محمدی کارشناس اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری تشریح شد.
این گزارش می افزاید،  ارائه نتایج کارگاه های تخصصی از سوی نمایندگان این کارگاه ها از دیگر برنامه های دومین روز این همایش بود.

قالب دلخواه شما