بانک کشاورزی فاتح هفتمین المپیاد ایثارگران سیستم بانکی کشور

بانک کشاورزی فاتح هفتمین المپیاد ایثارگران سیستم بانکی کشور

مراسم اختتامیه هفتمین المپیاد ورزشی ایثارگران سیستم بانکی کشور به میزبانی بانک سپه با حضور اعضای هیات مدیره بانک ها،معاون وزیر اقتصاد،معاون وزیر ورزش ،دکتر پاشایی فام مدیر عامل بانک سپه ،معاونت استانداری مازندران ،مدیران بانک های استان مازندران و تنی چند از مقامات استانی در مرکز آموزش بانک کشاورزی برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان مازندران؛هفتمین دوره المپیاد با حضور 460ورزشکار از شبکه بانکی بمدت 5 روز در رشته های درک معانی قرآن ،حفظ قرآن ،قرائت قرآن ،تنیس روی میز ،شطرنج ،تیر اندازی ،دومیدانی ،شنا،کاراته ،فوتسال و والیبال با هم به رقابت پرداختتند.
این گزارش می افزاید،در پایان این رقابت ها پس از تلاش ورزشکاران نتایج اینگونه رقم خورد:
در رشته درک معانی قرآن مهدی رضایی از بانک سپه اول شد،محمد رضا خالقی از بانک توسعه صادرات به مقام دوم رسید و محمد صادق پیروزمند از بانک کشاورزی به مقام سوم دست یافت .
در رشته حفظ قرآن یعقوب کیا دلیری از بانک ملت اول شد ،احمد اسدی از بانک رفاه در جای دوم قرار گرفت و صمد وفایی از بانک توسعه صادرات به مقام سوم رسید .
در رشته قرائت قرآن سعید افخم الشعرا از بانک صادرات اول شد ،سید محمد غیاثی از بانک کشاورزی به مقام دوم رسید و بهرام دلنواز از بانک رفاه سوم شد.
در رشته تنیس روی میز مهرداد روحانی از بانک سپه اول شد ،مهران اوجانی از بانک کشاورزی در جای دوم قرارگرفت و مسعود قصابیان از بانک صادرات سوم شد.
در رشته شطرنج محسن ظفرمند از بانک صادرات به مقام اول رسید ،علی قره محمد لو از بانک کشاورزی دوم شد و علی اکبر ستوده از بانک ملت به مقام سوم دست یافت .
در رشته تیراندازی کاظم لطیفی از بانک مسکن اول شد ،حیدر رضایی از بانک ملی مقام دوم را به خود اختصاص داد و غلامرضا حسین زاده از بانک صادرات به مقام سوم دست یافت .
در رشته دومیدانی 300متر مسعود بهنوان از بانک ملت اول شد ،موسی ابراهیم پور از بانک تجارت و محمد رفیعی از بانک ملی دوم و سوم شدند.
در رشته دومیدانی 1500متر حسین رضایی از بانک ملی ،رضا صالحی از بانک مسکن و امیر بلوکی از بانک ملت عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته شناقطع عضوسید مجتبی حسینی از بانک توسعه صادرات اول شد ،محمد تقی شاه سقایی از بانک تجارت به مقام دوم رسید و بهرام رزاق نـزاد از بانک ملی سوم شد.
در رشته شنا 100متر آزادافشین نصیریان از بانک کشاورزی اول شد ،محمد صادق بختیاری از بانک تجارت در جای دوم ایستاد و کاظم فکوری از بانک ملی سوم شد.
در رشته کاراته غلامرضا کاتبی از بانک کشاورزی باغلبه بر امراله زند از بانک سپه اول شد و علی نیکو از بانک ملی به مقام سوم رسید.
در رشته فوتسال بانک ملی باعبور از سد بانک صادرات اول شد و بانک ملت در جای سوم قرار گرفت.
در رشته والبیال بانک ملت با شکست بانک کشاورزی اول شد و بانک ملی به مقام سوم رسید.
گفتنی است در رده بندی تیمی هفتمین المپیاد سیستم بانکی، بانک کشاورزی به مقام اول دست یافت و بانک های ملی و ملت دوم و سوم شدند.

قالب دلخواه شما