در سالجاری بیش از 83 هزار هکتار مزارع برنج در استان گیلان تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفت

در سالجاری بیش از 83 هزار هکتار مزارع برنج در استان گیلان تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفت

دوره آموزشی آشنایی با بیمه دام وطیور در مدیریت گیلان با حضور مدیر شعب بانک کشاورزی ، سرپرست گروه بیمه محصولات ، مسئولان امور دام مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستانهای استان وکارگروه اطلاع رسانی وترویج بیمه برگزار شد.
در افتتاحیه این دوره مهندس سید حسین حسینی مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان ضمن تشکر از همکاری صمیمانه سازمان جهاد کشاورزی در ترویج فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی گفت: بانک کشاورزی به عنوان بانک تامین کننده منابع مالی بخش کشاورزی با قوت مردم مرتبط است لذا ماموریتی مقدس رابه عهده دارد و از این رهگذر عملکرد بیمه محصولات کشاورزی هم ارزشمند و مقدس است.
وی در ادامه بر ثبات نظر، مسئولیت‌پذیری، رعایت حق و بررسی درخواست ها در حداقل زمان ممکن تاکید کرد و خاطرنشان شد: صندوق بیمه به عنوان نقطه اعتماد کشاورزان در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد که می‌تواند با عملکرد درست لبخند رضایت را بر چهره زحمتکش کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی بنشاند.
مدیر شعب بانک کشاورزی گیلان افزود: در سالجاری 90 هزار شالیکار مساحتی بالغ بر 83 هزار هکتار مزارع برنج را تحت پوشش بیمه قرار داده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد به نسبت مطلوبی برخوردار است .وی همچنین از پرداخت غرامت 350 میلیارد ریالی سالجاری به بیمه گذاران برای جبران خسارت وارده به موارد بیمه ای در حوزه های مختلف خبر داد .

قالب دلخواه شما