دیدار دکتر شاهوردی مدیر پروژه طرح توسعه کشاورزی با استاندار هرمزگان

دیدار دکتر شاهوردی مدیر پروژه طرح توسعه کشاورزی با استاندار هرمزگان

دکتر شاهوردی رئیس اداره کل نظارت برطرح ها و عملیات اعتباری با هدف ساز و کار اجرایی طرح توسعه بخش کشاورزی و ضرورت بهره گیری از پتانسیل های بالقوه این بخش ، به همراه قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان روز شنبه 30 اردیبهشت ماه با استاندار هرمزگان دیدار و گفتگو کردند .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ، در این دیدار صمیمانه که برای سازوکار اجرایی طرح توسعه بخش کشاورزی و جذب اعتبارات ابلاغی به استان برگزار شد ، مباحثی درباره اجرای طرح های موفق کشاورزی با توجه به محدودیت منابع آبی استان مطرح شد .
بر اساس این گزارش، در این دیدار مهندس عزیزی استاندار هرمزگان خواستار توجه و اهتمام ویژه به جزایر چهارگانه استان و تمرکز طرح ها در این جزایر ، اجتناب از عدم اجرای طرح های ناموفق سنوات گذشته ، بهره گیری از فعالیت های مدرن و جدید در استان هرمزگان به ویژه طرح های نوین آبیاری با هدف بهره وری بیش از پیش از منابع آبی و پرهیز از خرد شدن اعتبار شد .
این گزارش می افزاید؛ در ادامه این دیدار دکتر شاهوردی رئیس اداره کل نظارت بر طرح ها و عملیات اعتباری نیز خواستار تعامل دو سویه دستگاه های سیاسی و اجرایی با بانک کشاورزی شد و افزود : با توجه به اهمیت موضوع بانک کشاورزی استان هرمزگان نیز حداکثر توان خود را برای اجرای موفق طرح های مربوط به اعتبار توسعه بخش کشاورزی صرف خواهد کرد تا بهره وری حداکثری از پتانسیل ها و ظرفیت های خالی بخش کشاورزی استان انجام پذیرد .
این مقام مسئول افزود : افزایش تفویض اختیارات به استان ها و حضور فعال در کارگروه های استانی از مهمترین امور بانک کشاورزی بود تا برای اهداف متعالی دولت اقدامات لازم و مفید صورت پذیرد .


قالب دلخواه شما