دکتر طالبی : رمز موفقیت بانک در نحوه ارتباط با مشتری است

دکتر طالبی : رمز موفقیت بانک در نحوه ارتباط با مشتری است

دکترمحمد طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: رمز موفقیت بانک علاوه بر سرمایه‌گذاری در حوزه سرمایه انسانی، اقداماتی است که باید در حوزه ارتباط با مشتری انجام شود.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر طالبی در پیامی ویدئویی به شرکت کنندگان ششمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری که روز چهارشنبه هجدهم دی ماه در بندرعباس برگزار شد،از عزم و اراده کارکنان این بانک برای ارتباط با مشتری قدردانی کرد و افزود : برای موفقیت سازمانی به نام بانک که مهم‌ترین دارائی آن سرمایه انسانی است باید در دو حوزه فنی و ارتباط با مشتری قوی عمل کرد.
وی با بیان اینکه این دو حوزه با یکدیگر تکامل می‌یابند و نقص هر کدام در حرکت کلی بانک مشکل ایجاد می کند گفت: هرچند توانمندی‏های فنی همکاران قدرت بانک را بالا می‌برد، اما مهارت‌های ارتباط با مشتری است که توانمندی‌های فنی را معنی‌دار کرده و به آن‌ها ارزش می‌دهد.
مدیر عامل بانک کشاورزی در ادامه با تأکید بر ضرورت تقویت مهارت های ارتباط با مشتری اضافه کرد: در دنیای امروز موضوع ارتباط با مشتری توسعه زیادی یافته است از این رو کلیدی ترین کاری که باید انجام دهیم فراهم کردن زمینه دسترسی و افزایش دانش در این حوزه است.
وی همچنین به دانشی که همکاران در حین خدمت کسب می کنند اشاره کرد و افزود: کتاب‌ها ، مقالات، نوشته‌ها و سخنرانی‌ها ارزشمند هستند ولی آنچه در صحنه عمل اتفاق می‌افتد آن را معنی دار می کند و باید از تجربه همکاران در این زمینه به صورت ملموس و عینی استفاده کنیم.
دکتر طالبی داشتن مهارت‌های ارتباط با مشتری را برای یک بانکدار ضروری دانست و تصریح کرد: حتی برای قضاوت درباره عملکرد و توانمندی‌های همکاران می‌توان مهارت‌های ارتباط با مشتری را مبنا قرار داد.
مدیرعامل بانک کشاورزی خاطرنشان کرد: در حوزه ارتباط با مشتری موضوع ارتباط انسانی مطرح است که لطافت و ظرافت های ویژه ای دارد و این لطافت به هنرمندی همکاران در ارتباط با مشتری نیازمند و مرتبط است.
وی افزود برای موفقیت در مسیر ارتقای جایگاه بانک در حوزه ارتباط با مشتری باید در حوزه‌های دانش، تجربه، مهارت و هنرمندی‌های ارتباط با مشتری برنامه‌های مشخصی داشته باشیم.
مدیرعامل بانک کشاورزی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد: با ایجاد موج ارتباط با مشتری در سراسر کشور بتوانیم روند رو به رشد توان رقابتی و تعالی بانک سبزمان را حفظ کنیم.

قالب دلخواه شما