سفر هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزی کشور به استان بوشهر

سفر هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزی کشور به استان بوشهر

سومین جلسه ستاد بیمه کشاورزی استان بوشهردر سالجاری روز یکشنبه بیست و دوم دی ماه با حضور دکتر جوادیان و مهندس روحی اعضای هیئت مدیره صندوق بیمه ومهندس کریمی و مهندس صالح زاده از مدیران گروه های عملیاتی و پژوهشی ستاد صندوق بیمه کشاورزی کشور و سایر اعضاء ستاد بیمه استان در دفتر مدیر ستادی برگزار شد .
مهندس کشمیر شکن مدیر شعب بانک در استان بوشهر ابراز امیدواری کرد حضور هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی کشور زمینه سازحل مشکلات بیمه و منشاء خیردراستان باشد تا بتوانیم خدمات بیمه ای را هرچه بهتر و سریعتر به کشاورزان و دامداران استان ارائه کنیم .
مهندس غریب زاده مدیر گروه خدمات بیمه ای مدیریت نیز گزارشی از وضعیت عملکرد بیمه کشاورزی استان ارائه کرد و سپس هریک از اعضاء به بیان دیدگاه ها ،مشکلات و پیشنهادات در بخش های مختلف کشاورزی و دامی استان پرداختند .
در ادامه دکتر جوادیان و مهندس روحی ومهندس کریمی سیاست‌ها و دیدگاه‌های ستاد صندوق بیمه کشور را تشریح و تاکید کردند در سال زراعی آینده تعرفه های بیمه ای تغییرات اساسی خواهد داشت و تعدادی از محصولات سبزی و صیفی جات استان نیز تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار خواهد گرفت .
شایان ذکر است پیشنهادات و مصوباتی به توافق اعضاء رسید و در انتها دکتر منفرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تشکر و قدردانی از اعضاء هیات مدیره و کارشناسان مسئول صندوق بیمه گفت: همکاری و هماهنگی بسیار خوبی بین بانک و سازمان جهاد کشاورزی و سایر اعضاء ستاد بیمه استان در خصوص بیمه کشاورزی وجود دارد و تنگناهای موجود نیز با همکاری ستاد مرکزی بیمه کشور و همدلی اعضاء ستاد بیمه استان حل خواهد شد .

قالب دلخواه شما