حضور مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان در مناطق زلزله زده بستک

حضور مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان در مناطق زلزله زده بستک

در پس وقوع زلزله هایی در استان هرمزگان ، بخش عمده ای از منازل سازمانی ، اراضی کشاورزی و باغات و تاسیسات کشاورزی و صنعتی شهرستان بستک تخریب و خسارات مالی فراوانی به مردم این منطقه از غرب این استان تحمیل شد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان هرمزگان ، پس از وقوع زلزله 5/5 ریشتری روز پنجشنبه 12 دی ماه سال جاری شهرستان بستک ، مدیر شعب بانک در استان هرمزگان از مناطق زلزله زده و شعبه بانک در این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک از حوادث و اتفاقات به وجود آمده ، بازدید کرد.
بر اساس این گزارش قاسمی نژاد مدیر شعب بانک در استان هرمزگان با سفر به این منطقه از نزدیک با همکاران و مردم منطقه دیدار و گفتگو کرد .
این مقام مسئول در نشست با همکاران شعبه بستک از همکاری و حضور به موقع برای کنترل رسانی و تداوم خدمت رسانی به مردم را از نکات مثبت روحیه فعال کارکنان بانک کشاورزی برشمرد و تصریح کرد : مردم منطقه نیازمند توجه بیشتر از سوی مسئولان هستند ، لذا از کارکنان خواست برای کمک به مردم و خدمت رسانی به موقع از هیچ تلاشی فروگذار نکنند .
لازم به ذکر است بر اثر این زلزله خسارات جزئی در بانک کشاورزی شعبه بستک به وجود امد که از سوی مدیریت هرمزگان در حال بازسازی است .


قالب دلخواه شما