دکتر طالبی:آغاز حرکتی جدید در حوزه امور بانوان بانک کشاورزی

دکتر طالبی:آغاز حرکتی جدید در حوزه امور بانوان بانک کشاورزی

دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: فعالیت های حوزه امور بانوان این بانک بستری را برای تعالی بانوان همکار و فضایی را برای رفع مشکلات آنان فراهم خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی وی روز چهارشنبه هجدهم دی ماه در نشست نمایندگان امور بانوان این بانک در استان ها با اعلام مطلب فوق افزود:مسئولیتی که رابطان امور بانوان به عهده گرفته اند،می تواند آغاز حرکتی جدید در حوزه امور بانوان بانک باشد.
دکتر طالبی با تأکید بر نقش رابطان استانی به عنوان حلقه ارتباطی و گوش شنوا برای بانوان شاغل و بازنشسته سراسر کشور، ابراز امیدواری کرد:با اتکا به توانمندی همکاران،انرژی و نوآوری این مأموریت نیز به نحو احسن انجام شود.
وی در بیان انتظارات از رابطان استانی امور بانوان تصریح کرد: باید به گونه ای عمل شود که با هدف سربلندی وارتقای هویت بانک کشاورزی پیام ها و خواست های بانوان همکار در ارتباطی دو طرفه انتقال یابد.
مدیرعامل بانک کشاورزی با تأکید بر نقش بانوان در خانواده و اجتماع متذکر شد: ارائه راهکار و پیشنهاد برای ارتقای نقش و جایگاه اجتماعی و خانوادگی بانوان یکی از مهم ترین وظایف رابطان استانی است.
دکتر طالبی تلاش برای رفع نگرانی های بانوان همکار در خانواده و محیط اداری،پرهیز از ایجاد انتظارات کاذب و همچنین حل مشکلات با در نظر گرفتن منافع سازمانی را از دیگر انتظارات رابطان امور بانوان در استان ها دانست.
وی در خاتمه سخنانش با اشاره به تأثیرگذاری و توانایی بانوان در اداره حوزه های مختلف بانک کشاورزی، تلاش رابطان استانی امور بانوان را برای نمایش چهره ای شاخص از بانوان این بانک خواستار شد.

قالب دلخواه شما