حضور بانک کشاورزی در سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت

حضور بانک کشاورزی در سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت

سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت شانزدهم و هفدهم دی ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی این همایش با حضور دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، مدیران عامل بانک های خصوصی برگزار شد و بهره وری، استانداردها و چارچوب ها،بانکداری همراه، بانکداری ابری و محصولات و ابزارها محورهای اصلی این همایش بود.
بر اساس این گزارش در نخستین روز این همایش و در نشستی تخصصی با عنوان کیفیت سرویس و کارآیی سیستم های بین بانکی دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی سامانه اعتبارات خرد این بانک را معرفی و قابلیت های آن را تشریح کرد و به سوالات مطروحه پاسخ داد.
بانک کشاورزی ضمن حمایت و مشارکت در برگزاری این همایش با پرپایی غرفه و حضور کارشناسان مطلع پاسخگوی مراجعان به غرفه این بانک بود. همچنین حدود 70 نفر از مدیران و کارشناسان بانک کشاورزی نیز با هدف ارتقای دانش فنی و آشنایی با آخرین دستاوردهای بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در این همایش شرکت کردند.
این گزارش می افزاید معرفی دستاوردهای نوین صنعت بانکداری کشور،بررسی روند نفوذ فن آوری اطلاعات در صنعت بانکداری،معرفی نقش جدید فن آوری اطلاعات در کسب و کار بانکی،معرفی زیر ساخت ها و ابزار های جدید پرداخت الکترونیک،ارتقای سطح دانش تخصصی مسئولان بانکی در حوزه نظام های پرداخت و آشنایی با جنبه های فرهنگی- اجتماعی و اقتصادی بانکداری الکترونیک مهم ترین اهداف برگزاری سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت بود.

قالب دلخواه شما