بانک کشاورزی ششمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری را برگزار می کند

بانک کشاورزی ششمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری را برگزار می کند

ششمین همایش منطقه‌ای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بانک کشاورزی با هدف آموزش روش های بهبود ارتباطات اثر بخش با مشتری هیجدهم دیماه در بندرعباس برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این همایش که جمعی از مدیران،کارشناسان،روسا و کارکنان شعب این بانک از ستاد و استان های هرمزگان،سیستان و بلوچستان،کرمان و جنوب کرمان حضور دارند،دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی از طریق پیام ویدئویی به تبیین دیدگاه ها و نظرات خود در این زمینه می پردازد.

بیان نظرات امین مرادی مدیر امور مشتریان درباره مدیریت ارتباط با مشتری، سخنرانی محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان درباره ارتباط با مشتری و نقاط تماس با مشتری، سخنرانی یکی از اساتید دانشگاه درباره ارتباط با مشتری و فنون مذاکره و شعف مشتری و برگزاری کارگاه‌های بیان تجارب موفق همکاران در رابطه با مشتری، چگونگی ارزیابی شعب در امر مشتری مداری، شناسایی نقاط ضعف بانک در امر مشتری مداری از نگاه کارکنان و پیشنهاد شعب برای مدیریت ها و ستاد در امر نگهداری مشتری از برنامه های این همایش خواهند بود.

قالب دلخواه شما