باحمایت بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی رقابت های کشتی آزاد نوجوانان کشور در شهرستان ملکان برگزارشد

باحمایت بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی رقابت های کشتی آزاد نوجوانان کشور در شهرستان ملکان برگزارشد

رقابت های کشتی آزاد نوجوانان کشور با شرکت 31 تیم کشور و با حضور بیش از 500 کشتی گیر، مربی و کادر فنی در روزهای 29-27آذر درشهرستان ملکان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی ، در مراسم افتتاحیه این مسابقات سید محمد شروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی،شهروز افخمی نماینده مردم ملکان درمجلس شورای اسلامی،دکترشهرام دبیری ریاست شورای شهرتبریز حضور داشتند .

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی نیز که سابقه حمایت از ورزش های مادر کشور را در پرونده خود دارد یکی از حامیان اصلی این مسابقات بود، قهرمانی کشتی های جام روستائیان نیز با حمایت بانک کشاورزی در این شهرستان برگزار شد.
این گزارش می افزاید؛ رسول خادم مدیر تیم‌های ملی کشتی با حضور در مسابقات کشتی نوجوانان در ملکان گفت:با شناختی که از شهرستان ملکان دارم این شهرستان یکی از قطب های اصلی کشتی آذربایجان است که دارای کشتی گیران نامداری همچون یونس سرمستی است.
لازم به ذکر است در پایان رقابت پس از انجام 323 کشتی، مازندران با91 امتیاز در صدر ایستاد و تیم های گیلان با 51 و تهران با 46 امتیاز دوم و سوم شدند.تیم های توابع تهران با 43، کرمانشاه با 39 و همدان با 37 امتیاز در رده های چهارم تا ششم این رقابت ها قرار گرفتند.

قالب دلخواه شما