معرفی پژوهشگران و مدیران پژوهشی منتخب نظام بانکی

معرفی پژوهشگران و مدیران پژوهشی منتخب نظام بانکی

همزمان با هفته پژوهش، پژوهشگران و مدیران پژوهشی نظام بانکی کشور طی مراسمی معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این مراسم که با حضور دکتر ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران ارشد نظام بانکی روز سه شنبه بیست وششم آذرماه در پژوهشکده پولی و بانکی برگزارشد،از مدیران پژوهشی برگزیده نظام بانکی، پژوهشگران منتخب و آثار برگزیده قدردانی شد.
بر اساس این گزارش از حمیدرضا نعمتیان رئیس اداره کل تحقیق و توسعه بانک کشاورزی به عنوان مدیر پژوهشی منتخب و ابوالفضل صالحیان معاون اداره کل بانکداری خرد این بانک به عنوان پژوهشگر منتخب نظام بانکی قدردانی به عمل آمد.
این گزارش می افزاید؛ تألیف وترجمه کتاب،تهیه مقالات،سخنرانی در همایش ها،اجرای طرح های عملیاتی و کاربردی،انجام پژوهش های توسعه ای وکاربردی و نو آوری در سیستم ها و روش ها از مهم ترین شاخص های ارزیابی و معرفی مدیران پژوهشی و پژوهشگران منتخب به شمار می آیند.
این درحالی است که در انتخاب و معرفی مدیران پژوهشی، علاوه بر معیارهای فوق شاخص هایی همچون مدیریت طرح های تحقیقاتی همسو با راهبردهای سازمان، ارتباط با مراکز علمی و پژوهشی و عقد تفاهم نامه های همکاری با این مراکز و حمایت از طرح های مطالعاتی داخلی(پایان نامه ها و طرح های استانی) و... استفاده شده است.
لازم به ذکر است؛معرفی مدیران پژوهشی منتخب نظام بانکی،پژوهشگر منتخب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران،پژوهشگر منتخب نظام بانکی،پژوهشگر منتخب پژوهشکده پولی و بانکی، پژوهشگران منتخب بانک‌ها همچنین آثار منتخب در حوزه پولی وبانکی و حوزه بانکداری اسلامی مهم ترین برنامه های پژوهشکده پولی وبانکی در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش بود.

قالب دلخواه شما