دکتر طالبی:چشم‌انداز جدید بانک کشاورزی، خدمت بی‌نظیر به مشتریان است

دکتر طالبی:چشم‌انداز جدید بانک کشاورزی، خدمت بی‌نظیر به مشتریان است

دکتر محمد طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: چشم‌انداز مسیر جدید توجه به مشتری در این بانک، خدمت بی‌نظیر به مشتریان است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، دکتر طالبی روز چهارشنبه بیست و هفتم آذر ماه که در پنجمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری این بانک سخن می‌گفت، با اعلام مطلب فوق افزود: در مجموعه حرکت‌هایی که طی سال‌های گذشته در بانک کشاورزی آغاز شد، علائم و شواهد نشانگر توجه بیشتر به مشتری است.
وی اجرای طرح‌های متعددی همچون مشکات، ارتقای شعب ، شعب فرصت و همچنین تغییر ساختار حوزه امور مشتریان بانک کشاورزی را همسو با این حرکت‌ها دانست.
دکتر طالبی با اشاره به متفاوت بودن نوع فعالیت‌ و مأموریت بانک کشاورزی با سایر بانک‌ها متذکر شد: تجربه نشان داده است علی رغم وجود این تفاوت‌ها تلاش کارکنان این بانک در عرصه رقابت نظام بانکی برای سربلندی آن‌ موفق بوده است.
مدیرعامل بانک کشاورزی اضافه کرد : در موج جدید توجه به مشتری قدرت ،همت و علاقه کارکنان دستیابی به اهداف را محقق خواهد کرد و نکته کلیدی آن ارائه خدمت بی‌نظیر به مشتریان است .
وی در تشریح مزایای چشم‌انداز جدید بانک کشاورزی در ارائه خدمات به مشتریان ، فراهم بودن زمینه مشارکت همه کارکنان را از ویژگی های این چشم‌انداز برشمرد.
دکتر طالبی بازنگری در دستورالعمل‌ها ، روش‌ها، رویه‌ها و خط‌مشی‌های فعلی را با هدف رفع موانع احتمالی از عوامل مهم برای تحقق برنامه‌های جدید در حوزه امور مشتریان دانست و گفت: هر یک از کارکنان ضمن آگاهی از نقش خود در این حرکت باید دیدگاه ها و نظرات خود را برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده ارائه کنند.
وی با تأکید بر ضرورت تعیین شاخص‌های اندازه‌گیری حرکت به سوی این چشم‌انداز گفت : تعداد مشتریان، رضایت مشتریان، سهم ما از سبد پولی و بانکی مشتری، تعداد مشتریان جدید و... مهم‌ترین شاخص های اندازه گیری به شمار می‌آیند. ضمن اینکه این حرکت باید حالت شادی بخش و اغنا کننده ای برای خود ما داشته باشد.
دکتر طالبی یادآور شد: بدون علم ، آگاهی‌، آموزش متناسب، تجربه آگاهانه و هنر، انجام این وظیفه امکان‌پذیر نخواهد بود و چاشنی تحقق همه این اهداف عشق و علاقه کارکنان است .
مدیرعامل بانک کشاورزی در خاتمه سخنانش گفت :کلیدی ترین راهبرد برای ایجاد احساس رضایت مشتری و تحقق همه شاخص‌ها اصلاح فرآیندهای ویژه مشتری در شعب است .
بر اساس این گزارش دومین روز از پنجمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری در روز چهارشنبه بیست و هفتم آذر ماه در تهران برگزار شد و سخنرانی دکتر طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک، ارائه مباحث آموزشی توسط دکتر آسیاچی استاد دانشگاه و ارائه نتایج کارگاههای آموزشی از دیگر برنامه های این همایش بود .
این گزارش می افزاید در پایان همایش دکتر طالبی به سوالات و مباحث طرح شده از سوی نمایندگان کارگاههای آموزشی پاسخ داد.

قالب دلخواه شما