گردهمایی سراسری همکاران بسیجی نمونه بانک کشاورزی درخراسان رضوی برگزار شد

گردهمایی سراسری همکاران بسیجی نمونه بانک کشاورزی درخراسان رضوی برگزار شد

پنجمین همایش سراسری همکاران بسیجی بانک کشاورزی همزمان با هفته بسیج روز چهارشنبه ششم آذر ماه درمشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی خراسان رضوی، درآئین افتتاح این همایش باشکوه مهندس داور ماهی‌کار عضو هیات مدیره بانک کشاورزی طی سخنانی بسیج را شجره طیبه و درخت تناوری دانست که به فرمایش امام میقات اندیشه های بانک اسلامی است و نام خود را از گمنامی یافته است . وی با بیان اینکه که در دوران کنونی بسیج با فاصله گرفتن از شرایط نظامی چون دژ مستحکمی درجبهه های فرهنگی است، نقش بسیج را در دفاع نرم ازکیان فرهنگی و عقیدتی ایران اسلامی چشمگیر دانست.
مهندس ماهی‌کار با بیان اینکه همکاران بسیجی از بهترین قشر و کارآمدترین همکاران بانک هستند گفت: حضور بسیجی گونه آنان درعرصه کار و خدمت مهم وستودنی است.
دکتر صادق گلمکانی معاون وزیر وفرمانده مرکزمقاومت بسیج وزارت اقتصاد و دارایی نیز به عنوان دیگرسخنران این مراسم به تشریح جایگاه و انتظارات از همکاران بسیجی در نظام جمهوری اسلامی پرداخت. وی حرکت در مسیر ولایت و نقش آفرینی موثر و شایسته درعرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را از تکالیف مهم بسیجیان برشمرد و یادآور شد: تلاش برای ایجاد آرامش و احساس آرامش و زمینه سازی بسترهای لازم برای ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم و ارباب رجوع از دیگر وظایف نرم بسیجیان درسازمان‌ها است.
فرهاد فنودی مدیر بانک کشاورزی استان خراسان رضوی نیز طی سخنانی با استناد به فرمایشی از حضرت امام (ره) بسیج را لشکر مخلص خدا دانست و بسیجی بودن را یک افتخار بزرگ برشمرد. وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری بسیجی بودن یعنی علی (ع) شدن و خود را وقف اسلام کردن ، اظهار داشت: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش برگلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده اند و بسیجی سرباز گمنام امام زمان (عج) است که درمکتب عاشورا تربیت یافته و در دفاع مقدس خود مدرس سلسله رهجویان شهادت بوده است.
مهندس فنودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاریخچه و اهداف بسیج، کارکردهای آن را در حوزه های نظامی و غیرنظامی تشریح کرد. وی درپایان با یادآوری نام کلیه شهدای بانک آنان را اسوه هایی از خدمت و ایثارگری دانست که همواره مایه افتخار، انگیزه خدمت و الگوی بسیجیان بانک هستند.
رضائی پور فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید مسیبی بانک نیز گزارشی مبسوطی ازعملکرد پایگاه مقاومت بسیج بانک طی سال گذشته ارائه و برنامه های آتی این پایگاه را تشریح کرد.
گفتنی است ازبرنامه های جذاب این گردهمایی حضور جواد فروغی قاری و مفسر بین المللی قرآن بودکه باتفسیر آیاتی از قرآن معنویت خاصی درجلسه ایجاد کرد. همچنین از میهمانان ویژه این گردهمایی حضور آقای صفائی جانباز 70 درصد قطع نخاعی دوران دفاع مقدس بود که توصیه ها و ارشادات معنوی مهمی به بسیجیان کرد و مورداستقبال بی نظیر مدعوین قرارگرفت و فضایی پرازاحساس و معنویت برجلسه حاکم شد.

قالب دلخواه شما