دکتر طالبی : بانک نیازمند تخصص ، دقت و مهارت کارشناسان حقوقی است

دکتر طالبی : بانک نیازمند تخصص ، دقت و مهارت کارشناسان حقوقی است

دکتر محمد طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی در نخستین همایش آموزشی سالانه کارشناسان حقوقی این بانک در سال جاری گفت : در موضوعات اساسی که در بانک انجام می شود باید نظر حوزه حقوقی گرفته و لحاظ شود و بانک به تخصص ، دقت و مهارت کارشناسان حقوقی نیاز دارد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، دکتر طالبی ضمن اعلام این مطلب به ضرورت آگاهی و اطلاع کارشناسان حقوقی از مقررات و قوانین جاری کشور اشاره کرد و افزود : فعالیت‌های حقوقی، حواس جمعی ، دقت و توجه زیادی را می طلبد و علاوه بر آن اطلاعات و دانش ذهنی هم لازم است تا هم در مراحل اولیه عقد قرارداد و هم در مراحل بعد از آن ، کارها به درستی انجام شوند.
مدیر عامل بانک باتوجه به برگزاری دوره های آموزشی حقوقی اظهار داشت: آموزش و یادگیری مباحث حقوقی جزو ضروریات است و سبکی هم که در بانک اجرا می شود باتوجه به برگزاری کارگاه های آموزشی و وجود بحث و تبادل نظر ، سبک بسیار خوبی است که نتایج مثبتی دارد .
رئیس هیأت مدیره بانک در پایان همکاران حوزه حقوقی را نعمتی برای بانک دانست و خواستار تعریف شبکه حقوقی بانک شد. وی افزود: این شبکه باید شعب سراسر کشور را پوشش داده و به روسای شعب مشاوره حقوقی لازم داده شود.
همایش آموزشی سالانه کارشناسان حقوقی بانک طی روزهای دوازدهم و سیزدهم آذرماه در تهران برگزار شد و طی روز اول محمد آریا مدیر امور حقوقی بانک ، صدیقه هجینی نژاد رئیس اداره کل حقوقی و دکتر توکلی یکی از وکلای همکار بانک سخنرانی کردند. برگزاری کارگاه های آموزشی نیز از برنامه های اولین روز همایش بود.
روز دوم همایش با جمع‌بندی گزارش کارگروه ها شروع شد و با سخنرانی دکتر طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک و بهنام کیخسروی رئیس اداره کل دعاوی حقوقی و اکبرتائبی معاون اداره کل وصول مطالبات و اجرا ادامه و با برگزاری میز پرسش و پاسخ پایان یافت .

قالب دلخواه شما