برگزاری همایش کشوری رابطان مطالعات اقتصادی در مدیریت استان فارس

برگزاری همایش کشوری رابطان مطالعات اقتصادی در مدیریت استان فارس

همایش آموزشی دو روزه رابطان مطالعات اقتصادی با حضور دکتر شاهوردی مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات، مهندس صفدری مدیر شعب بانک کشاورزی در استان فارس، مهندس میرزایی رئیس اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری ، مهندس مقدس مدیر گروه اعتباری مدیریت و همچنین معاونان و کارشناسان اداره مرکزی طی روزهای دوم و سوم آذرماه سال جاری در محل مرکز آموزش شیراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان فارس در ابتدای این جلسه مهندس صفدری مدیر شعب بانک در استان فارس به بیان توانمندی‌های بانک در استان و همچنین پتانسیل های استان فارس اشاره کرد و شماری از جاذبه های تفریحی و گردشگری استان را برشمرد.
در ادامه دکتر شاهوردی به بیان دستور جلسه و اهداف برگزاری این دوره آموزشی پرداخت. برگزاری کلاس آموزشی GPS از دیگربرنامه های این نشست در روز نخست بود.
روز دوم همایش، با سخنرانی مهندس میرزایی رئیس اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری آغاز شد؛ که با بیان سیاست های کلی و ارائه خط مشی و استراتژی کلان بانک، نکات مفیدی را در این حوزه به حضار یادآوری کرد.
بازدید از 3 طرح صنایع غذایی در شهرک صنعتی شیراز از دیگر برنامه های این همایش بود و در حاشیه این دوره آموزشی، شرکت کنندگان از نقاط دیدنی شیراز نظیر آرامگاه حافظ، نارنجستان، شاهچراغ، خانه زینت الملوک ، مسجد نصیر الملک و مجتمع تفریحی دالاهو شیراز بازدید کردند.

قالب دلخواه شما