قدردانی سرپرست معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از بانک کشاورزی

قدردانی سرپرست معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از بانک کشاورزی

 مدیر شعب بانک کشاورزی در استان زنجان با حضور در محل دفتر سرپرست معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با وی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان زنجان، بهزاد نیکخواه به همراه مسئول روابط عمومی ضمن دیدار با مهندس عباسی گزارش کاملی از آخرین وضعیت بانک کشاورزی به وی ارائه کرد.
بر اساس این گزارش ،مدیر ستادی بانک در استان با اشاره به آخرین وضعیت منابع و مصارف گفت: امسال برنامه افزایش 80 درصد پرداخت تسهیلات نسبت به سال گذشته را در برنامه داریم که تاکنون 75 درصد آن محقق شد. این گزارش می‌افزاید؛ در این مراسم مهندس نیکخواه گزارش مبسوطی از طرح های مختلف و برنامه‌های آتی بانک در حوزه‌های طرح ایران ، کودک و نوجوان ، بانکداری الکترونیک ، طرح های حمایتی، سامانه ثبت درخواست اینترنتی تسهیلات ، هدفمندکردن یارانه ها و . . . به معاون استاندار ارائه کرد.
لازم به ذکر است در ادامه جلسه، سرپرست معاون برنامه‌ریزی استانداری زنجان با قدردانی و تشکر فراوان از بانک کشاورزی و حمایت‌های خوب آن از برنامه‌های دولت خواستار جلسه مشترک و تفاهم‌نامه استانی بین استانداری، سازمان جهادکشاورزی و بانک کشاورزی شد.

قالب دلخواه شما