دیدار صمیمی دکتر طالبی با کارکنان بانک کشاورزی استان بوشهر

دیدار صمیمی دکتر طالبی با کارکنان بانک کشاورزی استان بوشهر

دکتر طالبی مدیر عامل و رییس هیات مدیره بانک کشاورزی و مهندس ماهیکار عضو هیات مدیره بانک صبح روز دوشنبه سیزدهم آبان ماه از مدیریت استان بوشهر بازدید کردند .
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان بوشهر، دکترطالبی درهمایش روسای شعب استان بوشهر که در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد؛ طی سخنانی به موقعیت نظام بانکی کشور اشاره و تاکید کرد وجود بانک‌های خصوصی و دولتی و موسسات مالی اعتباری متعدد فضای کاملاً رقابتی را ایجاد کرده‌ که این رقابت مشابه یک مسابقه سخت است که لذت درونی خاصی را همراه دارد و باید اقدامات عملی خاصی را انجام دهیم چرا که بانک کشاورزی مراحل مختلفی را طی کرده و از آنجا که بانکی قدیمی و بنیه دار است، امتیازات خاصی دارد که بهترین امتیازآن تعلق خاطر همکاران است که در این رقابت به همه ما کمک خواهد کرد .
رییس هیات مدیره بانک کشاورزی افزود:در صورتی می توانیم شعب موفقی داشته باشیم که شعب خود را به یک مرکز خرید تبدیل کنیم .مرکز خریدی که با مشتریان مختلفی در ارتباط است و دست یابی به این موضوع علاوه برتوجه به ظاهرزیبای شعب نیازمند رفتار زیبای کارکنان است و با تعریف نظم رفتاری و برقراری ارتباطات خوب با مشتریان، شعب به محلی برای حضور اقشارمختلف مردم تبدیل شوند .
دکتر طالبی تاکید کرد شعب برای دست یابی به موفقیت نیازمند امکانات واختیاراتی هستند که در ابتدای سالجاری این اختیارات به شعب اعلام شده و لازم است تمامی همکاران به ویژه روسای شعب با خط مشی و دستورالعمل ها آشنایی کامل داشته و از تمامی اختیارات خود برای دست یابی به اهداف مد نظر استفاده کنند.
در ادامه مهندس ماهیکار نیز طی سخنانی به عملکرد استان بوشهر در بخش‌های مختلف اشاره کرد و راهکارهای لازم در حوزه های مختلف را ارائه داد و سپس پانل پرسش و پاسخ با حضور دکتر طالبی برگزار و روسای شعب مسائل و مشکلات شعب را مطرح و پاسخ خود را از مدیر عامل بانک دریافت کردند .


بر اساس این گزارش دیدار دکتر طالبی با تک تک کارکنان مدیریت بوشهر، بازدید از شعب بوشهر ،شهید مطهری ، سازمان جهاد کشاورزی ،بازار بوشهر ،شیلات ، برازجان ،خیابان امام برازجان و فتح برازجان و گفت و گو با کارکنان این شعب و بازدید از تعدادی از طرح هایی که با مشارکت بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده اند از دیگر برنامه های این سفر یک‌روزه بود.

قالب دلخواه شما