اهدای تندیس نخستین جشنواره خرمای پیارم به بانک کشاورزی استان هرمزگان

اهدای تندیس نخستین جشنواره خرمای پیارم به بانک کشاورزی استان هرمزگان

تندیس نخستین جشنواره خرمای پیارم که به پاس حمایت از باغداران ، نخل کاران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی به مدیر بانک کشاورزی استان هرمزگان اهدا شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان ، در این همایش یک روزه که روز 12 آبان ماه سالجاری در منطقه حاجی آباد هرمزگان و در کنار آبشار زیبای تزرج برگزار شد ، استاندار هرمزگان ، تولیدکنندگان و تنی چند از مقامات سیاسی و اجرایی استان ، نمایندگان اقشار مختلف از قبیل نماینده کانون کشاورزان خبره ، باغداران و نخل کاران منطقه تزرج و فرماندار شهرستان حاجی آباد حضور داشتند.
بر اساس این گزارش ، قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی نیز هدف این بانک را حمایت از تولید خرما و سایر زیر بخش های کشاورزی برشمرد و خواستار استمرار ارتباط دو سویه کشاورزان با این بانک شد .
وی تصریح کرد : بانک کشاورزی همواره حامی توسعه پایدار تولیدات کشاورزی است و زمان وقوع خطرات قهری نیز هیچگاه دست از حمایت برنخواهد داشت .
این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد : سنوات آتی شاهد ثبت ملی جشنواره پیارم باشیم و آنرا از افتخارات هرمزگان بدانیم .
این گزارش می افزاید : به پاس حمایت بی شائبه بانک کشاورزی از تولید کنندگان خرمای استان ، تندیس نخستین جشنواره پیارم توسط استاندار هرمزگان به مدیر شعب بانک کشاورزی هرمزگان اهدا شد .




قالب دلخواه شما