برگزاری همایش پزشکان و مسئولان امور درمانی بانک کشاورزی

برگزاری همایش پزشکان و مسئولان امور درمانی بانک کشاورزی

همایش پزشکان و مسئولان امور درمانی بانک کشاورزی با هدف بررسی و ارائه راهکارهای مناسب برای ارتقای وضعیت بهداشت و سلامت این بانک روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پانزدهم و شانزدهم آبان در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی دکتر اکبر فرقانی معاون مستقل سلامت و بهداشت این بانک در نخستین روز همایش با اشاره به سابقه فعالیت 30 ساله بیمه خدمات درمانی در بانک کشاورزی قدردانی و حفظ و ارتقای آن را یکی از ضرورت های این حوزه دانست.
فرقانی ضمن تشریح چالش ها و ضرورت ارائه راهکارهای جدید برای بهبود وضعیت حوزه بهداشت وسلامت بانک کشاورزی مشارکت پزشکان و مسئولان درمانی این بانک در سراسر کشور را خواستار شد.
وی با بیان اینکه موضوع هزینه های بهداشت و درمان یکی از جالش های مهم این حوزه برشمرد و افزود:ارائه آمارو اطلاعات شفاف و به موقع،بررسی دقیق اسناد مالی ارائه شده از سوی پزشکان و موسسات درمانی،پیشگیری از هزینه های غیر ضروری، افزایش نظارت بیشتر بر عملکرد پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد،مشاوره با بیماران قبل از مراجعه به پزشک و شناسایی پزشکان ذیصلاح را جزو مهم ترین راهکارهای پیشنهادی برای مدیریت هزینه های درمانی کارکنان بانک برشمرد.
معاون مستقل بهداشت وسلامت بانک کشاورزی در خاتمه سخنانش با تأکید مجدد بر ضرورت حفظ منابع به شیوه های مناسب تصریح کرد: علاوه بر ارائه برنامه های مناسب از سوی پزشکان و مسئولان درمانی مشارکت و همراهی کارکنان بانک می تواند راهگشای مشکلات پیش روی حوزه بهداشت ودرمان بانک باشد.
بر اساس این گزارش همایش پزشکان و مسئولان درمانی بانک کشاورزی با حضور دکتر اکبر فرقانی معاون مستقل بهداشت وسلامت،پزشکان و مسئولان اموردرمانی این بانک در سراسر کشور پانزدهم وشانزدهم آبان در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد و در نخستین روز همایش دکتر اکبر فرقانی درباره قراردادها و تعرفه ها سخنرانی کرد ،دکتر بهزاد فرخ‌زاد به تشریح مسایل مربوط به دندانپزشکی پرداخت و در ادامه قاسم وحیدی درباره سیستم جامع منابع انسانی و کارکردهای آن در حوزه بهداشت و سلامت به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داد.
این گزارش می افزاید؛برگزاری جلسه پرسش وپاسخ و راه کارهای و چگونگی بررسی صورت حساب های درمانی از برنامه های دومین روز این همایش بود.

قالب دلخواه شما