رونمایی از جلد دوم کتاب تاریخ شفاهی بانک کشاورزی

رونمایی از جلد دوم کتاب تاریخ شفاهی بانک کشاورزی

دومین جلد از کتاب تاریخ شفاهی بانک کشاورزی با حضور مدیران و پیشکسوتان این بانک رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، روز سه شنبه شانزدهم مهرماه سال جاری در مراسمی که دکتر محمد طالبی مدیرعامل کنونی،مهندس سید علی میلانی،دکتر علیرضا طلایی، دکتر جلال رسول اف و دکتر سید حسن نوربخش مدیران عامل اسبق این بانک ،اعضای هیئت مدیره،مدیران امور کنونی و برخی از اعضای هیئت مدیره و مدیران پیشین بانک حضور داشتند، این کتاب رونمایی شد.
بر اساس این گزارش دکتر طالبی طی سخنانی نیروی انسانی علاقه مند،وفادار و فرهنگ سازمانی متعالی را از ویژگی های بارز بانک کشاورزی برشمرد و افزود: نهادینه شدن چنین ویژگی هایی نتیجه رفتار و حسن سلوکی است که مدیران سابق برای این بانک به یادگار گذاشته اند.
وی اضافه کرد: پیشرفت های کنونی بانک کشاورزی در تمام عرصه ها همچون بانکداری الکترونیک، کسب جایگاه اجتماعی، حسن شهرت و ... نیز نشأت گرفته از تلاش مدیران و کارکنان این بانک طی دوره های پیشین است.
مدیرعامل بانک کشاورزی ارتباط با کشاورزان و خدمت به آنان را پشتوانه ای معنوی برای این بانک و کارکنان آن دانست که راه گذر از بحران ها در دوره های مختلف را همیشه هموار کرده است.
این گزارش می افزاید؛ مدیران و پیشکسوتان بانک کشاورزی نیز طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری و حضور در این نشست و اقدام برای انتشار کتاب تاریخ شفاهی این بانک، خدمت در بانک کشاورزی و همکاری با نیروی انسانی پویا را جزو افتخارات خود دانستند.

قالب دلخواه شما