اهدای تندیس اولین همایش صندوق توسعه ملی به بانک کشاورزی

اهدای تندیس اولین همایش صندوق توسعه ملی به بانک کشاورزی

در مراسم اختتامیه اولین همایش صندوق توسعه ملی از مشارکت و حمایت بانک کشاورزی قدردانی و تندیس همایش به نماینده این بانک اهدا شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان هرمزگان در این همایش که روزهای پنجم وششم آبان ماه در مرکز همایش های خلیج فارس کیش و با موضوع ثروت ملی ، تخصیص دارایی و مدیریت ریسک برگزار شد، وزرای نفت، اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی و مدیر هیات عامل صندوق توسعه ملی و جمعی از مقامات و مدیران اجرایی و علمی داخلی و خارجی حضور داشتند.
در این همایش دو روزه که موضوعاتی مرتبط با منابع مالی حاصل از فروش نفت و نحوه مصرف آن از طریق صندوق توسعه ملی کشور مورد بحث و بررسی تبادل نظر قرار گرفت،مدیران امور اعتبارات و وصول مطالبات، بین الملل،مالی و پشتیبانی، برخی از روسای ادارات مرکزی مدیران شعب استان ها و همچنین معاونان،کارشناسان حوزه اعتباری و مدیریت های بانک کشاورزی نیز حضور داشتند .
بر اساس این گزارش در نخستین روز این همایش دکتر محمدرضا فرزین عضو هیات مدیره، دکتر خسرو شاهوردی مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات، دکتر رضا حسینی مدیر امور مالی و پشتیبانی،بهرام طبیبی مدیر امور بین الملل و دیگر مدیران و کارشناسان شرکت کننده در همایش از غرفه بانک بازدید کردند .
شایان ذکر است مدیر عامل صندوق توسعه ملی دوره جدید فعالیت صندوق را دوره جدید فعالیت و رشد اقتصادی کشور بر شمرد و وزیر نفت نیز صندوق توسعه ملی را بازوی اصلی توسعه کشور در مناسبات جدید اقتصادی ایران دانست .
وزیر اقتصادی و دارایی نیز اراده و عزم دولت را برای تغییر اثرات منفی درآمدهای نفتی بر اقتصاد ملی مطلوب ارزیابی کرد و افزود : صندوق توسعه ملی در تحقق این امر ماموریت مهمی دارد .
این گزاری می افزاید : آقایان خالد محمد العبودی –مدیر عامل شرکت اسلامی توسعه بخش خصوصی ، مارتین سرسیولا مدیر اداره شرکت میانه و آسیای میانه صندوق بین المللی پول و عده ای از مدیران شرکت های خارجی و مدیر عامل بانک ها ، شرکت ها و موسسات اقتصادی و سرمایه گذاری از داخل کشور در نشست های تخصصی این همایش شرکت کرده و در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ با شرکت کنندگان همایش برگزار شد .
این گزارش می افزاید: در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از آخرین توانمندی ها و دستاوردهای بخش های مختلف برگزار شد که بانک کشاورزی نیز با برپایی غرفه و حضور کارشناسان مطلع اقدامات و دستاوردهای این بانک در تخصیص منابع صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی در زیر بخش های دام ، طیور ، آبزیان ، زراعت و باغداری ... و همچنین و دیگر خدمات خود را به نمایش گذاشت.
در بخش پایانی این همایش دو روزه از حامیان برگزاری همایش تقدیر شد که تندیس همایش از سوی دبیر اجرایی آن به آقای طبیبی مدیر امور بین الملل بانک کشاورزی اهداء شد و از حمایت ارزنده این بانک و مشارکت فعال آن قدردانی به عمل آمد .

قالب دلخواه شما