دیدار استاندار هرمزگان با مدیر امور اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری بانک کشاورزی

دیدار استاندار هرمزگان با مدیر امور اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری بانک کشاورزی

دکتر شاهوردی مدیر امور اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری بانک با هدف بررسی راهکارهای جذب سریع اعتبارات طرح توسعه بخش کشاورزی ، روز سه شنبه 16 آبانماه سالجاری با مهندس عزیزی استاندار هرمزگان دیدار کرد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ، در این نشست صمیمانه که دکتر شاهوردی مدیر امور اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری و قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی حضور داشتند ، اهم مواردی که در جلسه ستاد طرح توسعه بخش کشاورزی مطرح شده بود ، توسط استاندار هرمزگان و دکتر شاهوردی مورد نقد و بررسی قرار گرفت .
بنابراین گزارش، مواردی از قبیل عدم ارائه وثایق و تضامین لازم از سوی متقاضیان و معرفی شدگان ، افزایش سقف ضمانتی تسهیلات و .. مطرح شد و مدیر امور اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری بانک کشاورزی تسریع در جذب تسهیلات ، ایجاد اشتغال پایدار ، همچنین تأمین منابع مالی مورد نیاز از محل وصول مطالبات را محوری ترین کار بانک کشاورزی برشمرد .
بر اساس این گزارش، در بخش دیگر ازاین جلسه قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان به تشریح عملکرد این بانک در زمینه جذب اعتبارات مشاغل خانگی ، اشتغالزایی ، بنگاههای اقتصادی زودبازده و کارآفرین پرداخت که همگی نشان از تلاش و موفقیت عملکرد بانک کشاورزی در این زمینه داشت .
لازم به ذکر است در این جلسه همچنین مدیر امور اعتبارات بانک کشاورزی اظهار امیدواری کرد: با جذب مرحله اول اعتبارات طرح توسعه بخش کشاورزی تا پایان آذرماه سالجاری ، فاز دوم این طرح نیز آغاز خواهد شد تا بخش عمده ای از مشکلات مالی تولیدکنندگان این بخش در استان هرمزگان حل شود .



قالب دلخواه شما