دیدارمدیرعامل بانک و مسئولین بانک BTA قزاقستان

دیدارمدیرعامل بانک و مسئولین بانک BTA قزاقستان

جمال میخائیلف ، مدیر منطقه ای موسسات مالی در بخش خاورمیانه و شبه قاره آسیا و نریمان زرکین بایف ، رئیس بخش موسسات مالی آسیا از بانک توران آلم قزاقستان (BTA) ، با دکتر طالبی ، مدیر عامل و تنی چند از مدیران ارشد بانک در خصوص گسترش همکاریهای دو جانبه بین بانک کشاورزی و بانک BTA دیدار و گفتگو کردند .
در این دیدار که روز دوشنبه ، 25 شهریور ماه سالجاری در محل ساختمان مرکزی بانک بزگرار شد .
میخائیلف ،ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های بانک توران آلم ، خواهان گسترش همکاریهای دو جانبه در بخش های بانکداری ، کشاورزی ، تجارت و صنایع پشتیبانی شد و اظهار داشت که به منظور ایجاد زمینه لازم جهت افزایش ارتباطات ، و در صورت موافقت بانک کشاورزی ، مدیر عامل بانک توران آلم ، در آینده ای نزدیک با سفر به جمهوری اسلامی ایران ملاقاتی با دکتر طالبی برگزار کرده تا امکان همکاریهای متقابل مورد بررسی بیشتری قرار گیرد .
میخائیلف ، در بخش دیگری از این ملاقات ، بدلیل وجود زمین های وسیع و مساعد کشاورزی در قزاقستان و رویکرد جدید دولت این کشور در خصوص توسعه بخش کشاورزی ، خواهان سرمایه گذاری و حضور فعال بانک کشاورزی در آن کشور شد.
دکتر طالبی، مدیر عامل بانک نیز ضمن خوشامدگویی به مهمانان ، با بر شمردن توانایی های بانک کشاورزی و فرصتهای سرمایه گذاری بی شمار در دو کشور ، خواهان برگزاری بازدید های مطالعاتی و برنامه های تبادل تجربیات در بخش های مختلف کشاورزی ، بانکداری تخصصی ، سرمایه گذاری و توسعه ای و بانکداری الکترونیک شد . وی همچنین ، ایجاد ارتباط میان تاجران و صادر کنندگان دو کشور و تسهیل در انجام معاملات مالی این فعالان بخش اقتصادی را از دیگر خدماتی است که می تواند مورد توجه بانک کشاورزی و طرف قزاقستانی قرار گیرد بر شمرد .
شایان ذکر است بانک توران آلم دارای رتبه اول در بین بانکهای قزاقستان و رتبه 431 در دنیا می باشد این بانک علاوه بر در اختیار داشتن 400 شعهب در داخل کشور قزاقستان، دارای شعباتی در کشورهای مختلف منطقه از جمله روسیه ، اوکراین و بلاروس و دفتر نمایندگی در کشورهای چین و امارات می باشد . از جمله فعالیت های اصلی BTA می تواند به بانکداری شرکتی ، امور بنگاه‌های زودبازده و بانکداری خرد اشاره نمود . بر اساس استراتژی توسعه بانک توران آلم ، مجموع دارایی های این بانک تا سال 2015 بالغ بر 50 میلیارد دلار آمریکا خواهد بود .

قالب دلخواه شما