سمینار تجهیز منابع در استان خراسان رضوی برگزار شد

سمینار تجهیز منابع در استان خراسان رضوی برگزار شد

به منظور بررسی و تجزیه وتحلیل وضعیت تجهیز منابع شعب استان سمیناریک روزه با حضور کلیه کارشناسان کشاورزی و مسئولین گروه های اعتبارات ووصول مطالبات شعب استان در تاریخ یک شنبه 4/6/87 در محل سالن اجتماعات مدیریت استان تشکیل شد .
دراین گردهمایی ابتدا مهندس بصیرت ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وآغاز هفته دولت با ارائه آماری تحلیلی از وضعیت تجهیز منابع و رتبه استان در بین سایرمدیریتهای کشور خواستار تلاش جدی کلیه همکاران و بالاخص کارشناسان و مسئولین اعتبارات برای ارتقا رتبه استان شد.
ایشان اشتراک خط مشی تجهیز منابع و اعتبارات را که در سال 87اتفاق افتاده است را نقطه و فصل مشترک فعالیت های تجهیز منابع و پرداخت تسهیلات دانست .
ایشان با اشاره به اینکه محیط سازمان تغییر یافته و شرایط به سمتی رفته است که تمامی همکاران وکلیه دوایر باید به امر بازاریابی وتجهیز منابع اهتمام ورزند ، نقش و پتانسیل بانک در حوزه اعتبارات را که درتعامل نزدیک با مشتریان می باشند را بسیار مهم دانسته و خواستار هم فکری و مشارکت کارشناسان در زمینه تجهیز منابع شد.
در ادامه مهندس کیومرثی ، مدیرگروه بازاریابی و خدمات کارت استان با اشاره به وضعیت آمار عملکرد بانک در زمینه تجهیز منابع خواستار تغییر تفکر و فرهنگ سازی در بین همکاران در خصوص تجهیز منابع شده و با تاکید برجایگاه ویژه کارشناسان اظهار امیدواری کرد با تلاش این عزیزان و نگاه خاص کارشناسانه ایشان به مسایل و مشکلات بانک راهکارهای مناسبی جهت مدیریت چالشهای پیش روی بانک بدست آید .
سپس مهندس میرزائی ، نماینده مدیر معین استان با اشاره به جایگاه خاص استان و انتظار مدیران ارشد بانک از شعب استان تلاش بیش از پیش همکاران و کارشناسان را در امر تجهیز منابع خواستار شد.

قالب دلخواه شما