مردم بهبهان از ابتکار بانک کشاورزی در نحوه اهدا جوایز بهار سبز ابراز رضایت وخشنودی نمودند

مردم بهبهان از ابتکار بانک کشاورزی در نحوه اهدا جوایز بهار سبز ابراز رضایت وخشنودی نمودند
مراسم اهداء 5 دستگاه پژو 206 شهرستان بهبهان راس ساعت 21 لغایت 23 روز جمعه یکم شهریور ماه در محل پارک ساحلی بهبهان با حضور مهندس رافعی مدیر ستادی شعب بانک استان، مدیر گروه بانکداری الکترونیک، ‌رئیس حوزه خدمات شهری بهبهان، ‌شهردار جایزان، ‌روسای شعب بهبهان و جایزان، ‌برندگان و خانواده های آنان و جمع کثیری از مشتریان و مردم (بیش از 1000نفر) به شکل مطلوبی برگزار که مورد استقبال و رضایت حاضرین قرار گرفت.
در ابتدای مراسم مهندس رافعی از استقبال پرشور شهروندان بهبهانی تشکر کرد و در خصوص چگونگی قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه بهار سبز بانک کشاورزی و سهمیه استان خوزستان از جوایز بزرگ و ... گزارشی را ارائه کرد و در ادامه بیانات خود به ترکیب جوایز آتی بانک (حسابهای ویژه کشاورزی) به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس بانک اشاره کرد و از شهروندان بهبهانی خواستند که با حمایت بیش از پیش خود با افتتاح حساب ویژه کشاورزی بانک را در انجام رسالت خطیر خود در توسعه بخش کشاورزی و اشتغالزایی یاری دهند.
پخش موسیقی، اجرای مسابقه جهت حضار (با 50 نفر برنده)،‌اهداء لوح تقدیر و سوئیچ خودروها به برندگان بخش دیگری از این مراسم با شکوه بود که هدایای مذکور توسط مدیر ستادی، ‌پدر یکی از شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و مسئولین محلی به برندگان اعطاء شد.
قالب دلخواه شما