حل مشکلات 235 نفر از مشتریان در ملاقات مستقیم با مدیرعامل بانک کشاورزی

حل مشکلات 235 نفر از مشتریان در ملاقات مستقیم با مدیرعامل بانک کشاورزی

بیش از 50 ساعت نشست کاری دکتر محمد طالبی برای حل مشکلات 235 نفر از مشتریان، کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی در محل دفتر مدیرعامل بانک کشاورزی با حضور مهندس ماهیکار عضو هیات مدیره بانک، دکتر شاهوردی رئیس اداره کل وصول مطالبات و اجراء، مهندس دائم امید رییس اداره کل روابط عمومی برگزار شد.
با رویکرد مهرورزی، عدالت گستری، پاسخگویی و تکریم مشتریان بیش از 50 ساعت نشست کاری از سوی دکتر طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی با 235 نفر از مشتریان به ویژه کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی در قالب شانزده جلسه از دی ماه سال گذشته تاکنون انجام گرفت و مشتریان مسائل و مشکلات خود را به صورت رودر رو مطرح نموده و راهکارهای لازم برای حل مشکلات از طرف مدیرعامل بانک به آنان ارائه شد.
به گزارش روابط عمومی، واحد ارتباطات مردمی بانک کشاورزی نیز نسبت به انجام 1250 مکاتبه با با هدف بررسی وضعیت پرونده متقاضیان و پیگیری نتایج حاصل از جلسات، پاسخ به مکاتبات نهاد ریاست محترم جمهوری و دفتر ارزیابی عملکرد پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی را به انجام رسانده است.
این گزارش می‌افزاید عمده ترین موارد مطرح شده از جانب مشتریان، مساعدت در بازپرداخت بدهی 75 درصد، فک رهن 20 درصد، ارزیابی مجدد وثیقه 5 درصد و سایر موارد 5 درصد بوده است.
گفتنی است متقاضیان برای ملاقات با مدیرعامل بانک کشاورزی می‌توانند با ارائه درخواست کتبی خود به شماره نمابر 88244276-021 واحد ارتباطات مردمی اداره کل روابط عمومی با لحاظ اولویت زمانی درخواست، نسبت به انجام ملاقات اقدام نمایند.

قالب دلخواه شما