پرداخت بیش از 73 میلیارد ریال غرامت به فعالان بخش کشاورزی استان هرمزگان

پرداخت بیش از 73 میلیارد ریال غرامت به فعالان بخش کشاورزی استان هرمزگان

بانک کشاورزی استان هرمزگان در راستای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی که محصولات خود را تحت پوشش بیمه قرار دادند ،در سال زراعی 91-1390 مبلغ 73 میلیارد ریال غرامت پرداخت کرد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ، قاسمی نژاد مدیر شعب بانک دراستان با تشریح عملکرد صندوق بیمه کشاورزی با بیان این مطلب افزود : گروه خدمات بیمه ای با هدف حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی و بیمه گزاران بیمه کشاورزی ، به 16 هزار نفر از خسارت دیدگان بیش از 73 میلیارد ریال غرامت پرداخت کرد .
این مقام مسئول افزود : صندوق بیمه کشاورزی استان طی سال زراعی 91-1390 توانست بیش از بیست هزار نفر را تحت پوشش بیمه قرار دهد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 12 درصدی برخوردار است .
مدیر شعب بانک در استان با بیان این مطلب تصریح کرد : با برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی برای بهره برداران و بیمه گزاران زیر بخش های مختلف ، ضریب خسارت استان به زیر یک تقلیل پیدا کرده که این امر نشانگر مدیریت صحیح خسارت در محل وقوع حادثه است .
قاسمی نژاد اظهار امیدواری کرد : در سال زراعی جاری نیز با بررسی به موقع خسارات وارده ، کنترل حجم خسارات وارده و پرداخت غرامت به خسارت دیدگان رضایت حداکثری را برای کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی استان فراهم شود .





قالب دلخواه شما