پرداخت بیش از 2300 میلیارد ریال تسهیلات در استان هرمزگان

پرداخت بیش از 2300 میلیارد ریال تسهیلات در استان هرمزگان

بانک کشاورزی استان هرمزگان در راستای حمایت از بخش کشاورزی و توسعه پایدار این بخش طی سال های اخیر که دوره خشکسالی به تناوب تکرار شده است ، در سال 1391 بیش از 2300 میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی پرداخت کرد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ، قاسمی نژاد مدیر شعب بانک در این استان با اعلام این خبر افزود : در سال 1391 بیش از 2300 میلیارد ریال تسهیلات به بیش از 20 هزار نفر از کشاورزان و تولیدکنندگان و سایر فعالان بخش کشاورزی  برای حمایت از تولیدات بخش کشاورزی پرداخت شد .
این مقام مسئول تصریح کرد که تسهیلات پرداختی استان هرمزگان طی سال 1391 ، به ترتیب 1953 میلیارد ریال بصورت تکلیفی ، 28 میلیارد ریال تسهیلات غیر تکلیفی و 341 میلیارد ریال تسهیلات وجوه اداره شده است .
قاسمی نژاد پرداخت تسهیلات در زمینه طرح توسعه بخش کشاورزی ، بنگاه های اقتصادی زودبازده ، خود اشتغالی و مشاغل خانگی را محوری ترین کار امور اعتباری استان برشمرد و افزود : هدف گزاری استان در زمینه پرداخت تسهیلات طی سال 1392 بمیزان 28 میلیارد ریال خواهد بود تا موجبات رشد و شکوفایی بخش کشاورزی فراهم شود.







قالب دلخواه شما