دکتر طالبی: جایگاه حوزه حقوقی بانک کشاورزی استحکام بالایی دارد

دکتر طالبی: جایگاه حوزه حقوقی بانک کشاورزی استحکام بالایی دارد

دکترمحمدطالبی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت : حوزه حقوقی این بانک استحکام بالایی دارد و یکی از عوامل مهم سلامتی فرایندها است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر طالبی که هیجدهم اردیبهشت ماه سال جاری در همایش آموزشی کارشناسان حقوقی این بانک سخن می‌گفت: با اعلام مطلب فوق افزود: حوزه حقوقی بانک کشاورزی استحکام و جایگاه ویژه‌ای در نظام بانکی کشور دارد.
وی با بیان اینکه مجموعه‌ای از فرایندهای ارتباطی میان بانک و ذینفعان هویت حقوقی بانک را شکل می‌دهد اظهار داشت توان حقوقی بانک نیز به ویژگی‌های طرف‌های ذینفع و نحوه ارتباط با آنان بستگی دارد.
مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه ادعاهای ما دارائی بانک محسوب می شوند ارزش این دارائی ها را منوط به استحکام و نوع ادعای ما دانست که الهام گرفته و متأثر از رابطه حقوقی تعریف شده با آنهاست و درواقع استحکام ادعاها به معنای جایگاه حقوقی ما خواهد بود.
ایشان دربخشی دیگر از سخنان خودتبدیل مستندات مکتوب را به ادعاهای محکم و ارزشمند ، آموزش نیروی انسانی حوزه حقوقی، گسترش کاربرد تکنولوژی های نوین اطلاعات و IT درحوزه حقوقی و فراگیرشدن آموزش حقوقی برای همه همکاران را از مواردی دانست که حوزه حقوقی بایستی به آن توجه خاص داشته باشد.
گفتنی است همایش دوروزه «معاملات دولتی» طی روزهای 18 و 19 اردیبهشت ماه در مشهد برگزار شد.

قالب دلخواه شما