قدردانی معاون استاندار قم از عملکرد بانک کشاورزی

قدردانی معاون استاندار قم از عملکرد بانک کشاورزی

مهندس دهناد معاون برنامه ریزی استاندار در بازدید از بانک کشاورزی استان قم با بیان این مطلب که در تحقق حماسه اقتصادی بانک ها و موسسات مالی می توانند نقش مهمی را ایفا کنند،افزود: هدایت و سامان دهی منابع بانکی در بخش‌های مولد باعث رونق اقتصادی استان خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان، مهندس دهناد در جلسه مشترک با مدیرو معاونان مدیریت استان قم اعلام کرد: منابع مالی نسبتاً قابل توجهی که در اختیار بانک های استان قم قرار دارد باید متناسب با فرصت ها و مزیت های های استان در طرح های تحول آفرین به کار گرفته شود.
وی همچنین ضمن قدر دانی از عملکرد بانک کشاورزی استان در زمینه پرداخت تسهیلات وحمایت های مالی ازبخش کشاورزی، این بانک را یکی ازپیشگامان اجرای شایسته طرح تکریم دراستان برشمرد.
بر اساس این گزارش، در ادامه این جلسه مهندس خانی مدیر شعب بانک در استان نیز ضمن قدردانی از تعامل وهمکاری مسئولان استان قم با بانک کشاورزی به ارائه گزارش عملکرد بانک در بخش های مختلف پرداخت و درزمینه حمایت های مالی بانک از بخش کشاورزی ونقش موثرآن در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی برنامگذاری سال حماسه اقتصادی توضیحاتی را بیان داشت.


قالب دلخواه شما