برپایی مراسم دیدار نوروزی مدیرعامل بانک کشاورزی

برپایی مراسم دیدار نوروزی مدیرعامل بانک کشاورزی

دکتر محمد طالبی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی روز شنبه هفدهم فروردین ماه در مراسم دیدار نوروزی، با کارکنان ادارات مرکزی این بانک دیدار و گفت وگو کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،در این مراسم که با حضور حشمت الله نظری،مهندس داور ماهیکار و محمد حسن فروغی فر اعضای هیات مدیره ،مدیران امور،مشاوران،روسا و کارکنان ادارات مرکزی، مدیران عامل موسسات تابعه و همچنین جمعی از بازنشستگان این بانک برگزار شد، دکتر طالبی طی سخنانی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی به اهداف حماسه اقتصادی اشاره کرد و به تبیین این اهداف در بخش کشاورزی و صنایع غذایی و به شناخت زیر بخش های آن و نقاط آسیب پذیر و چگونگی اثر گذاری بانک در این زمینه پرداخت.
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خودبه جاذبه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و راهکارهایی که در این بخش می تواند تاثیرگذار باشد اشاره و سال 1392 را سال سرمایه انسانی بانک نامگذاری کرد.
بر اساس این گزارش، سخنرانی محمدنقی ذوقی از بازنشستگان بانک کشاورزی، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و دید و بازدید همکاران ادارات مرکزی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
این گزارش می‌افزاید: مراسم رسمی دید و بازدید نوروزی مدیرعامل بانک کشاورزی با کارکنان ادارات مرکزی این بانک ، همه ساله در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار می شود.

قالب دلخواه شما