قدردانی معـاون استـاندار از بانک کشـاورزی استان گلستـان

قدردانی معـاون استـاندار از بانک کشـاورزی استان گلستـان

جلسه مشترک پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش بخش توسعه کشاورزی با حضور غلامی معاون برنامه ریزی استاندار و وفائی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و مهندس سیدمحمدی ریاست سازمان جهادکشاورزی در دفتر صادقی مدیرشعب بانک در استان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان گلستان، در این جلسه صادقی به ارائه آمار عملکرد بانک در بخش توسعه کشاورزی پرداخت و افزود: این بانک آمادگی کامل نسبت به جذب مابقی اعتبار توسعه کشاورزی را دارد .
بر اساس این گزارش ، غلامی معاون برنامه ریزی استانداری ضمن قدردانی از عملکرد بانک درزمینه پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی گفت: پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش باید با تشکیل کارگروهی مرکب از نماینده استانداری ، بانک و سازمان جهادکشاورزی و تعیین سهمیه شهرستانی برای کلیه شهرستانها استان با اولویت قراردادن نقاط محروم استان صورت پذیرد .
وی در ادامه گفت: نیازهای هر یک از بخش های کشاورزی در مورد صنایع هم باید از طریق کارگروه با انجام کارکارشناسی انجام و به تصویب برسد .
لازم به ذکر است در ادامه جلسه حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر درباره جذب اعتبار باقیمانده در بخش توسعه کشاورزی پرداختند .

قالب دلخواه شما