عضو هیات مدیره بانک:طرح توسعه کشاورزی حجم عملیات اعتباری بانک را حدود 35 درصد افزایش داده است

عضو هیات مدیره بانک:طرح توسعه کشاورزی حجم عملیات اعتباری بانک را حدود 35 درصد افزایش داده است

همایش روسای شعب بانک در تهران بزرگ با محوریت ارتقاء و توانمند سازی شعب در محل سالن اجتماعات باشگاه الهیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت تهران بزرگ در این همایش محمد حسن فروغی فر عضو هیئت مدیره بانک طی سخنانی اظهار داشت : نگاه شعب شهری با شعب روستایی باید متفاوت باشد و تیم مدیریت تهران بزرگ از پرمایه ترین ، توانمندترین و صادق ترین تیمهای مدیریتی موجود در بانک است. وی افزود:طرح توسعه کشاورزی کل ارکان بانک را تحت تاثیر قرار داده و حدود 35 درصد حجم عملیات اعتباری بانک را افزایش داده است.این افزایش باعث می شود ظرفیت شعب به طور طبیعی به سمت اعتبارات سوق داده شود و در این رابطه شعب تهران بزرگ باید در تجهیزمنابع سعی بیشتری کنند تا بانک در پرداخت تسهیلات توسط سایر مدیریت ها موفق تر باشد.
وی دربخش دیگری ازسخنان خودبابیان اینکه مادامیکه به اهداف تعیین شده درامرتجهیزمنابع نرسیده اید،
نباید خود را موفق قلمداد کنید ،از تاسیس دانشگاه بانک کشاورزی در ساختمان یوسف آباد خبرداد و افزود: اعطای مدرک فوق دیپلم در رشته های مالی و بانکی و راه اندازی مقطع فوق لیسانس در سه رشته از جمله مهندسی T.I در دانشگاه بانک یکی از اهداف بانک برای ارتقاء سطح آموزش کارکنان بانک است .
عضو محترم هیئت مدیره در پایان سخنانش ضمن تشریح CRM و تاکید بر لزوم آمادگی ذهنی همکاران و برنامه ریزی برای مدیریت ارتباط با مشتریان ، خواستار اصلاح اطلاعات مشتریان در سیستم مهرگستر شعب شد.
سخنرانی طبیبی مدیر امور بین الملل ، عزتی رئیس شرکت خدمات ارزی و صرافی مهر (سهامی خاص) ، شریفیان رئیس شعبه بانک تعاون اسلامی ایران و عراق، جلالیان مدیر شعب تهران بزرگ از دیگر برنامه های این همایش بود. همچنین دکتر گودرزی درباره نگرش مثبت در زندگی و رفتار سازمانی مثبت گرا و همچنین اهمیت سرمایه روانشناختی در سازمان مطالبی را بیان کرد.
در این همایش از روسای شعب برتر در زمینه های تجهیزمنابع ، اعتبارات ، وصول مطالبات، تکریم مشتریان، بانکداری الکترونیک با اهدای لوح، قدردانی شد و روسای شعب با امضای میثاق نامه ای به نمایندگی از طرف تمامی همکاران خویش، همدل و هم پیمان شدند تا با عزمی راسخ و تلاشی مضاعف، تمام سعی خود را برای تحقق اهداف عالی بانک کشاورزی بکار گیرند.

قالب دلخواه شما