درمراسم شکرگزاری کارکنان بانک کشاورزی اعلام شد: تحقق 95 درصدی مصوبات اعتبارات طرح توسعه کشاورزی

درمراسم شکرگزاری کارکنان بانک کشاورزی اعلام شد: تحقق 95 درصدی مصوبات اعتبارات طرح توسعه کشاورزی

مراسم شکر گزاری کارکنان بانک کشاورزی در سال 91 صبح روز سه شنبه بیست وهشتم اسفندماه همین سال در تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این مراسم دکتر محمد طالبی مدیرعامل این بانک طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاش مجموعه کارکنان بانک کشاورزی در سراسر کشور، موفقیت های به دست آمده را مرهون زحمات و تلاش آنان دانست و ابراز امیدواری کرد مأموریت و مسئولیت سنگینی که به عهده این بانک است در سال جدید نیز با موفقیت استمرار یابد.
وی در تشریح عملکرد حوزه های مختلف بانک کشاورزی درسال جاری اجرای طرح توسعه کشاورزی را آزمون دشواری برای این بانک دانست که با توان تخصصی کارکنان بیش از 95 درصد اعتبارات آن مصوب و عقد قرارداد شد.
دکتر طالبی عملکرد بانک کشاورزی در حوزه امور بین الملل را به ویژه در ارتقای چهره بین المللی این بانک مثبت ارزیابی کرد و گفت: کارکنان این بخش با تلاش خود نقش بسیار مهمی درتأمین کالاهای اساسی و به ویژه محصولات کشاورزی ایفا کردند.
مدیرعامل بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری نشست های متعدد با مدیران شعب بانک در استان ها،ادارات مرکزی و همچنین بازدیدهای مدیران ادارت مرکزی از استان ها را تجربه ارزشمندی برای بانک در سال 91 دانست.
دکتر طالبی در تشریح عملکرد حوزه اعتبارات و وصول مطالبات، ساماندهی اعتبارات خرد با هدف استفاده بهینه از وقت و انرژی کارکنان را یکی از اقدامات شاخص در سال 91 معرفی و خاطر نشان کرد:با برنامه ریزی های انجام شده بیش از170 هزار پرونده در سامانه الکترونیکی مربوطه ثبت شده است.
وی اضافه کرد:ساماندهی اعتبارات خرد نه تنها برای بانک کشاورزی، بلکه برای نظام بانکی کشور یک ضرورت است.
دکتر طالبی عملکرد حوزه وصول مطالبات را به رغم وجود موانع و دشواری های اقتصادی نیز مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد روند کاهش ریسک اعتباری بانک در سال 92 ادامه یابد.
مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به رفع نواقص ومشکلات سامانه مهرگستر و همچنین تلاش های انجام شده در زمینه امنیت اطلاعات یاد آور شد : طی سال جاری در حوزه های بانکداری الکترونیکی، حقوقی، بازرسی وحسابرسی،ساختمان و تأسیسات، حراست،روابط عمومی،نظارت برطرح ها، مدیریت ریسک، ارتباط با مشتریان،نظارت و امور شعب،مبارزه با پولشویی، اموال تملیکی،پشتیبانی،برنامه ریزی وآمار،نظارت وبازرسی،آموزش، امور حقوقی،شرکت های تابعه بانک و ... نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است.
دکتر طالبی در ادامه سخنانش ضمن مرور بر تغییرات انجام شده در ساختار کلان بانک ، توجه به آرامش،انگیزه و دغدغه های نیروی انسانی و همچنین توجه بیش از پیش به مشتریان را از اولویت های سال 92 برشمرد و گفت:هریک از مدیران بانک در دستیابی به اهداف وظیفه ای دارند و سنجش عملکرد برای تعیین میزان موفقیت در این برنامه ها از دیگر وظایف مدیران است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به مصوبات دولت در ارتباط با بانک کشاورزی اشاره کرد و افزود:درسال 91 با همت حوزه های مربوطه مبلغ 16 هزار میلیارد ریال از مطالبات بانک از دولت در بخش بیمه کشاورزی،تعیین تکلیف شد که دارایی ارزشمندی برای بانک محسوب می شود.
دکتر طالبی اضافه کرد:مبلغ 11 هزار میلیارد ریال از وجوه اداره شده نیز که ممکن بود جزو این مطالبات محسوب شود به سرمایه بانک کشاورزی افزوده شد.
مدیرعامل بانک کشاورزی از اجرای طرح های بزرگ آب وخاک با حجم اعتباری 10 میلیارد دلارتوسط این بانک در سال آینده خبر داد و افزود: با اجرای این طرح،اراضی قابل کشت به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.
براساس این گزارش مراسم شکرگزاری کارکنان بانک کشاورزی در سال 91 با حضور دکتر محمد طالبی مدیرعامل،حشمت الله نظری و مهندس داورماهیکار اعضای هیئت مدیره،مدیران امور،مشاوران مدیرعامل، روسا و معاونان ادارات مرکزی و همچنین مدیران شرکت و صندوق های تابعه این بانک در تهران برگزار شد که سخنرانی حشمت الله نظری و مهندس داورماهیکار اعضای هیئت مدیره از دیگر برنامه های آن بود.
این گزارش می افزاید در خاتمه این مراسم ساختمان جدید نمازخانه ساختمان مرکزی بانک کشاورزی افتتاح شد.

قالب دلخواه شما