نشست مشترک مدیریت شعب بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با هدف بررسی عملکرد طرح های توسعه کشاورزی

نشست مشترک مدیریت شعب بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با هدف بررسی عملکرد طرح های توسعه کشاورزی

نشست مشترک مدیریت شعب بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی با هدف بررسی و ارزیابی اقدامات انجام شده در حوزه پرداخت تسهیلات توسعه کشاورزی استان قزوین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان قزوین، با هدف بررسی و ارزیابی اقدامات انجام شده در حوزه پرداخت تسهیلات توسعه کشاورزی نشست مشترک مدیریت شعب بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در سطح مدیران ،معاونان ،روسای جهاد کشاورزی شهرستان ها،روسا و کارشناسان شعب روز چهار شنبه بیست و ششم مهر ماه سالجاری برگزار شد .
بر اساس این گزارش، مهندس منوچهر رافعی دهکردی مدیر شعب بانک در استان به تشریح عملکرد بانک درزمینه طرح های معرفی شده ،تصویبی و عقد قرار داد شده پرداخت و ضمن تشکر از تلاش های انجام شده خواستار تحرک بیشتر در این زمینه شد.
این گزارش می افزاید؛ مدیرشعب بانک دراستان قزوین در ادامه با توجه به فرجه زمانی باقی مانده در جذب طرح های توسعه کشاورزی روند بررسی طرح ها در ستاد های شهرستانی را کند ارزیابی کرد و از تصمیمات جدید درراستای برنامه ریزی هدفمند برای نظارت بر روند معرفی ،بررسی وتصویب طر حها در ستاد های شهرستانی خبر داد .
لازم به ذکر است پس از آن دکتر صفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین طی سخنانی به تعامل خوب و شایسته بانک و سازمان اشاره و عنوان کرد با توجه به پتاسیل استان قزوین جذب صد در صدی اعتبار طرح های توسعه کشاورزی را فرصت مغتنمی برای افزایش ظرفیت استان در زیر بخش کشاورزی توصیف کرد .

قالب دلخواه شما