مصاحبه مدیرشعب بانک در استان سمنان با هفته نامه پیام شاهرود

مصاحبه مدیرشعب بانک در استان سمنان با هفته نامه پیام شاهرود

حاتمی مدیرشعب بانک در استان سمنان در آستانه فرارسیدن هفته دامپزشکی اعلام کرد: با اختصاص تسهیلات بیشتر شاهد پیشرفت و گسترش فعالیت های دامپزشکی خواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان، حاتمی در سخنان خود با اشار ه به این که بانک کشاورزی بر حسب وظیفه ای که در بخش کشاورزی و دامداری دارد همیشه ارتباط تنگاتنگ و خوبی با مجموعه دامپزشکی و دامداران دارد افزود: اعتقاد داریم هر چه این دو مجموعه در کنار هم و با هم کار کنند اثرات مطلوب و موثرتری برای جامعه خواهد داشت.
مدیر شعب بانک در استان با بیان این که هر ساله تسهیلات خوبی را به بخش دامپزشکی اختصاص می دهیم تصریح کرد: در حال حاضر بررسی طرح ها و اختصاص تسهیلات به امور دامپزشکی هستیم و امیدواریم هر روز با اختصاص تسهیلات بیشتر شاهد پیشرفت و گسترش فعالیتهای دامپزشکی باشیم.
وی با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری گفت: ما و همه همکارانمان در تحقق شعار امسال تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی تلاش می کنیم با استفاده از اعتبارات دولت که بالغ بر 2 هزار و 170 میلیارد ریال است برای توسعه بخش کشاورزی استان به این شعار جامه عمل بپوشانیم.
بر اساس این گزارش ،حاتمی بایادآوری این موضوع که در شش ماهه نخست امسال برای توسعه بخش کشاورزی و دامداری بالغ بر 130 میلیارد ریال با اشتغال 630 نفر تسهیلات پرداخت کردیم افزود: امیدواریم تا پایان مهرماه بتوانیم 20 درصد کل اعتبار را جذب کنیم و این مهم می تواند نوید بخش اشتغال بیشتر و تولید بیشتر باشد.

قالب دلخواه شما