قدردانی استاندارخوزستان از بانک کشاورزی این استان

قدردانی استاندارخوزستان از بانک کشاورزی این استان

پنجاه و دومین جلسه ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی روز شنبه نهم دی ماه در محل استانداری خوزستان و به ریاست استاندار و با شرکت کلیه اعضاء ستاد برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان، دراین نشست مهندس چنگلوایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گزارش روند پیشرفت کار اجرایی طرح های کشاورزی را در زمینه های مختلف قرائت کرد.
درادامه سیدحجت اله اژدرمدیرشعب بانک کشاورزی خوزستان آخرین آمار وعملکرد بانک را درباره پرداخت تسهیلات به طرح های ارائه شده به بانک بیان کرد.
بر اساس این گزارش، بیش از 3917 میلیارد ریال به 5908 طرح اختصاص یافت که مبلغ 3125 میلیارد ریال آن را به 4568 طرح پرداخت و 792 ملیارد ریال نیز برای 1330 طرح دیگراز محل اعتبار 13درصدی تخصیص یافت که در مقایسه با عملکرد سایر استان های کشور همچنان بدون رقیب پیشتاز عرصه طرح توسعه کشاورزی است .
این گزارش می افزاید؛ طی یک هفته مبلغ 800 ملیارد ریال به 969 طرح پرداخت و یا انعقاد قرارداد شده است .
لازم به ذکر است در پایان جلسه دکتر حجازی استاندار خوزستان ، طی جمع بندی موضوعات مطروحه مراتب قدردانی و تشکر خود را از بانک کشاورزی بیان کرد و اقدامات انجام شده در حوزه مدیریتی بانک کشاورزی استان را به دلیل ممتاز بودن ، بی نظیر در کشورتوصیف و اظهار امیدواری کرد که این روند شایسته ادامه داشته و الگوی سایر دستگاه های اجرایی باشد.

قالب دلخواه شما